سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 - ساعت : 16:04

کد مطلب: 40018 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند

مازندشورا: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرای است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه‌ریزی تا رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی بیشترین آمار تماس‌های وارده در سامانه سامد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، تسهیل در امر پرداخت وام‌های ساخت و ساز در بافت‌های فرسود عنوان کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسی‌های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/مسکن و شهرسازی

برچسب ها : #گلستان #شهرسازی #سامانه #اداره #موارد #استان #سرپرست #دستگاه‌های #محبوبی #مدیران #ارائه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند

*

*