راه‌اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی مازندران

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 40453 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد

راه‌اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی مازندران

مازندشورا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از راه‌اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان با همکاری مرکز مشاوره آرامش این معاونت خبر داد.

مازندشورا:علیرضا باقری امروز در شهرستان ساری، گفت: با راه‌اندازی و افتتاح طرح تجمیع خطوط مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در تیرماه امسال در استان مازندران توسط فرمانده ناجا و با حضور مسؤولان استانی در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی، طرح صدای مشاوره اجرایی شد.

وی با اشاره به مزایای اجرای طرح تجمیع خطوط 110 از افزایش توان پاسخگویی به تماس‌های مردمی با 110 خبر داد و افزود : چابک‌سازی سازمانی، ایجاد انعطاف و سرعت در پاسخگویی به تماس‌ها و کمک به رفع چالش‌های اجتماعی، آرشیو تمامی مکالمات 110، مستندسازی و گزارش‌دهی از جمله مزایای این طرح بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به مصالحه 73 درصدی پرونده‌های اجرایی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان در سال‌جاری افزود: بیشترین پرونده‌های ارجاعی به این دوایر با موضوعات اختلافات خانوادگی بوده است.

باقری در پایان از ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری در مرکز مشاوره آرامش استان خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند به صورت تلفنی با شماره 0112182363 با کارشناسان این مرکز در تماس باشند.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #مددکاری #استان #اجتماعی #مشاوره #اجرایی #اشاره #پاسخگویی #دوایر #پرونده‌های #افزود #مزایای #خدمات #فوریت‌های #راه‌اندازی #انتظامی #فرماندهی #پلیسی #باقری #معاون #ارائه #تجمیع #مشاوره‌ای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : راه‌اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی مازندران

*

*


X https://sport45.site/