امروز پنج شنبه 18 آذر 1395 ساعت 15:22:13

آرشیو ارتباط با ما ثبت نام کاندیدا

مازندشورا - مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران

کد مطلب : 4258 -تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 -ساعت : 09:48

چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

تبلیغات فعالیت‌های خیریه زمان‌دار نیست

مازندشورا: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به تبلیغات طرح آینه شمعدون در سطح شهر گفت: تبلیغات فعالیت‌های خیریه زمان‌دار نیست.

مازندشورا:

بلدیه| عیسی علیزاده در پاسخ به سوالی درباره تبلیغات تهیه جهیزیه ۷۵هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد که در سطح شهر نصب شده است، گفت: یکی از وظایف این سازمان فضاسازی‌های تبلیغاتی در سطح شهر با اهداف تجاری و فرهنگی است و سازه‌های فرهنگی در اختیار این طرح قرار گرفته است.مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اضافه کرد: تبلیغ طرح آینه شمعدون زمان دار نیست. در واقع تبلیغ کارهای خیریه در طول زمان انجام می‌گیرد و به مدت زمان مشخص محدود نمی‌شود.
گفتنی است: طرح آینه شمعدون طرحی است با هدف تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نوعروس نیازمند که شروع زندگی مشترکشان به دلیل تامین نشدن جهیزیه به تعویق افتاده و تلاش این است که در این طرح ملی توجه مردم را به این سمت جلب شود که کمک کننده برای شروع یک زندگی باشند.


منبع : بلدیه


لینک کوتاه مطلب :


برچسب ها : جهیزیه - تبلیغ - فرهنگی - شمعدون - تامین - زندگی - نوعروس - مدیرعامل - شهرداری - تهران - تبلیغات - خیریه - زیباسازی -

نظر شما در مورد : تبلیغات فعالیت‌های خیریه زمان‌دار نیست

*

*


http://mazandconf.ir/

آخرین اخبارپربازدیدها

کانال آپارات مازندشورا