ضرورت نقش‌آفرینی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی

تاریخ انتشار : پنج شنبه 05 بهمن 1396 - ساعت : 13:56

کد مطلب: 43896 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد

ضرورت نقش‌آفرینی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی

مازندشورا: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی باید در جهت تاثیرگذاری و جریان‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری بعد از ظهر امروز در انتخابات میان دوره کانون‌های فرهنگی تبلیغی مازندران در سالن شهدای اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با تبریک بمناسبت فرا رسیدن سی نهمین فجر انقلاب اسلامی و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای راه علم و هسته‌ای و به ویژه شهدای مدافع حریم حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها و با عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم محمد معافی، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی مرکز و قرارگاه اصلی آتش به اختیار فرامین رهبری معظم انقلاب هستند.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد پیروزی انقلاب اسلامی سال 1357 تاکنون افزود: ایران اسلامی با تکیه بر رهبری بی‌بدیل امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد رحلت امام روح الله(ره) و امت بصیر و انقلابی خود در برابر همه مشکلات، سختی‌ها و بحران‌ها عبور کرده است و امروز جایگاه ویژه ایران اسلامی در منطقه و جهان بر هیچ کشور و قدرتی پوشیده نیست.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اهمیت فضای مجازی در سال‌های اخیر تصریح کرد : مدت‌هاست مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی و فعالیت‌های جریان‌های انقلابی در این فضا تاکیداتی داشتند پس باید کانون‌های فرهنگی تبلیغی که مرکز و قرارگاه فعالیت‌های فرهنگی است باید در فضای مجازی و تولید محتوای غنی و فاخر در این فضا نقش‌آفرینی کنند.

شکریان‌امیری جریان‌سازی انقلابی را لازمه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های پیشنهادی و مصوب کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان در ماه‌های پایانی سال عملیاتی و اجرایی شود و برای سال جدید هم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز اظهار کرد: دانش‌افزایی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش از ضروریات فعالان فرهنگی و اعضاء کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا به اهمیت کارکردهای کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و جایگاه آن در کشور اشاره کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی باید مرکز پایش و بررسی معضلات و مشکلات در جامعه اسلامی باشند و خود این مراکز باید برای رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات و معضلات اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.

روحانی‌نیا آمایش‌های شهرستانی را ضروری دانست و گفت: برابر آمایش‌های انجام شده برای شهرهای استان سهمیه تعیین شود و ارتباط کانون‌های فرهنگی تبلیغی با مدیران و مسؤولان استان ضروری است.

به گزارش فارس، در پایان انتخابات میان دوره‌ای محمدحسین ذکریایی به عنوان رئیس، هانی محمودی به عنوان نایب رئیس، سیدمحمد هاشمی دبیر، حجت‌الاسلام میثم رضایی مدیر طرح و برنامه، محمدپریدل مسؤول پشتیبانی، سمیه بدخشان به عنوان مسؤول مالی و محمدحسین طبرستانی به عنوان مسؤول آموزش و پژوهش مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان انتخاب شدند.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #فرهنگی #اسلامی #کانون‌های #تبلیغی #استان #انقلاب #عنوان #مجازی #مازندران #تبلیغات #رهبری #اشاره #فعالیت‌های #انقلابی #مشکلات #شهدای #مسؤول #اهمیت #ضروری #محمدحسین #روحانی‌نیا #دانست #آمایش‌های #اجتماعی #معضلات #حجت‌الاسلام #قرارگاه #امروز #انتخابات #شکریان‌امیری #گزارش #نقش‌آفرینی #اداره‌کل #تبریک #برابر #افزود #اظهار #مدافع #جایگاه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ضرورت نقش‌آفرینی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی

*

*