خدمات‌دهی رستوران‌داران به مسافران در مازندران مطلوب نبود

تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1397 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 47887 چاپ به اشتراگ گذاشتن

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

خدمات‌دهی رستوران‌داران به مسافران در مازندران مطلوب نبود

مازندشورا: جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با انتقاد از اینکه گزارشاتی که مسافران اعلام کردند عدم خدمات‌دهی مطلوب اکثر رستوران داران بود، گفت: خدمات خوبی به مسافران ارائه ندادند که نیاز به پیگیری مضاعف دارد و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به آموزش این واحدها اقدام کنند .

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی نبیان ظهر امروز در آخرین روز از فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع کمیته‌های این ستاد اظهار کرد: با فعالیت همه جانبه این ستاد شاهد حضور مسافران نوروزی در جای جای استان مازندران بودیم و شاهد این بودیم سفری خوش برای مسافران رقم بخورد.


وی ضمن تلاش از فعالیت رسانه‌ها در این مدت گفت: رسانه‌ها تلاش‌هایی خارج از وظایفی که داشتند تلاش کردند و برای اطلاع رسانی به مردم و شبکه‌های مجازی از هیچ کوششی دریغ نکردند و هم پای کمیته‌ها بودند.


نبیان ادامه داد: از 27 اسفندماه تاکنون یک‌هزار و 700 خبر از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ارسال شده است.


جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه اشکالات و نواقصی که در این ایام  موجود بود کمیته‌های مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اطلاع‌رسانی کنند تا در سال‌های آینده شاهد نقاط قوت باشیم و ایرادات به حداقل برسد.


این مسؤول با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در این ایام رخ داد و شاهد برپایی نمایشگاه و جنگ‌های شادی در استان بودیم، افزود: 10  میلیارد و 90 میلیون تومان فروش کالاهایی بود که در نمایشگاه‌ها عرضه شد و بیشتر محصولات بومی استان مازندران بود.


وی با انتقاد از اینکه گزارشاتی که مسافران اعلام کردند عدم خدمات‌دهی مطلوب بیشتر رستوران‌داران بود، گفت: خدمات خوبی به مسافران ارائه ندادند که نیاز به پیگیری مضاعف دارد و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به آموزش این واحدها اقدام کنند.


جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد: باید تلاش شود تا در بازده زمانی که تا تابستان در پیش داریم رستوران‌هایی که در مازندران فعالیت دارند نسبت به آموزش آنان اقدام شود.


این مسؤول اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید این آگاهی را داشته باشد و اگر مجموعه‌ جدیدی صلاحیت ندارد و قرار است فعالیت را آغاز کند باید شرط مجوز و یا تمدید واحد رستورانی برای آموزش افرادی که در آن فعالیت دارند داشته باشند.


نبیان خاطرنشان کرد: کمیته‌های حوزه شهری، تنظیم بازار و کمیته روستایی،هلال احمر و.... باید نسبت به رفع نوافص تلاش کنند تا شاهد اعتراضات مردمی نباشیم بلکه نواقص شناسایی شود و برنامه‌ریزی برای رفع موانع و نواقص حل کنیم.


وی اظهار کرد: حل یک‌سری موارد با پول است اما یکسری موارد دیگر با پیگیری است نباید نسبت به مسائلی که برای مسافران به‌وجود می‌آید و نارضایتی دارند چشم‌‌پوشی کرد بلکه باید پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.


86035/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #خدمات #مسافران #اجرایی #فعالیت #آموزش #بودیم #اینکه #پیگیری #استان #جانشین #کمیته‌های #دارند #نبیان #فرهنگی #موارد #صنایع #گردشگری #میراث #اقدام #نواقص #کمیته #مطلوب #رستوران‌داران #خدمات‌دهی #اظهار #رسانه‌ها #بیشتر #مسؤول #اطلاع‌رسانی #اداره

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : خدمات‌دهی رستوران‌داران به مسافران در مازندران مطلوب نبود

*

*


X https://sport45.site/