تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1397 - ساعت : 19:07

کد مطلب: 49253 چاپ به اشتراگ گذاشتن

طرح مطالعاتی «برند خیر»کلید خورد

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: طرح مطالعاتی «برند خیر» در هفته فرهنگی آغاز شد که امیدواریم برای توانمندسازی اقشار کم‌درآمد در هفته نکوداشت اصفهان به ثمر برسد.

مازندشورا:مرتضی رشیدی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری پایان هفته فرهنگی اصفهان اظهار داشت: نگاه ویژه به بخش اقوام، ادیان و خرده فرهنگ هایی که در دل شهر اصفهان وجود دارد جایگاه شهر اصفهان را در دنیا مطلوب ساخته است.

وی افزود: ما در معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تلاش داریم نگاه ویژه ای به این امور داشته باشیم و دوستان در سازمان با این دیدگاه فرهنگی برنامه‌هایی را طرح‌ریزی کردند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشارکت حداکثری آحاد مردم برای ما بسیار مهم بوده است، بیان داشت: تمرکز معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بدین سمت است که از ظرفیت نهادها، سمن‌ها و تمام خادمان مردمی در این راستا بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تقسیم برنامه در مناطق مختلف شهری از دیگر اهداف برنامه‌های هفته اصفهان است، ابراز داشت: این برنامه‌ها عرصه محور تعریف شده است و به دل محلات شهری برای اجرای این برنامه‌ها رفتیم.

رشیدی بیان داشت: طرح مطالعاتی «برند خیر» در هفته فرهنگی اصفهان کلید خورد که امیدواریم در راستای توانمندسازی افراد کم بنیه جامعه در هفته نکوداشت اصفهان در آذرماه به ثمر برسد.

طرح مطالعاتی «لایحه کاهش حاشیه نشینی» فرصتی برای کاستن معضلات در حاشیه شهر است

وی اضافه کرد: طرح مطالعاتی «لایحه کاهش حاشیه نشینی» که فرصتی برای کاستن معضلات در حاشیه شهر است در هفته اصفهان کلید خورد و تا هفته نکوداشت اصفهان در آذرماه به نتیجه می‌رسد.

منبع:مهر


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اصفهان #فرهنگی #مطالعاتی #حاشیه #شهرداری #تفریحی #اجتماعی #معضلات #نشینی #فرصتی #کاستن #لایحه #اینکه #رشیدی #معاونت #برنامه‌ها #نکوداشت #آذرماه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : طرح مطالعاتی «برند خیر»کلید خورد

*

*


X https://sport45.site/