تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - ساعت : 16:30

کد مطلب: 49501 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در پی ارتقا بستر این اپراتور صورت گرفت؛

عدم پاسخگویی همراه اول و نارضایتی شدید مشترکان

مازندشورا: شهردارآنلاین: برخی از مشتریان همراه اول این روزها با سرویس دهی این اپراتور دچار مشکلاتی شده اند و عدم پاسخگویی همراه اول نسبت به شکایات مشتریان باعث افزایش این نارضایتی شده است.

مازندشورا:به گزارش شهردارآنلاین، عدم پاسخگویی همراه اول به شکایت مشتریان باعث افزایش نارضایتی نسبت به این اپراتور شده است.

به گفته آنها از ابتدای ماه شرکت همراه اول اقدام به ارتقا بستر خود کرده است و این مطلب باعث شده مشتریان نتوانند بسته های اینترنتی را تهیه کنند، همچنین عدم پاسخگویی در خصوص پرداخت فیش های واریزی مشترکان نیز باعث ایجاد مشکلاتی شده بود.

برخی مشترکان همراه اول می گویند: به رغم پرداخت فیش ها شرکت همراه اول ،دوباره بدهی ها را برخط های همراه اول اعمال می کرد و پس از پیگیری مشتریان اعلام می شده  که مبلغ واریز شده به عنوان بستانکار در قبض بعدی لحاظ خواهد شد.

سوال اینجاست که چه مدت این پول در حساب همراه اول خواهد ماند و این قصور در حق چندنفر از مشترکان صورت گرفته است؟

از طرفی با بروز مشکل برای تمدید بسته های اینترنتی به گفته مشترکان پاسخ پشتیبانی در قبال این مسئله این بود که تا مدتی اقدام به خرید بسته نکنید. 

این درصورتی است که شرکت همراه اول بیش از 80 میلیون سیم کارت واگذار کرده است و بسیاری امروزه برای انجام کارهایشان دیگر سراغ اینترنت ثابت نرفته و از طریق اینترت همراه به امورشان رسیدگی می کنند. 

نعمت احمدی حقوقدان در گفت و گو با شهردار آنلاین در پاسخ به اینکه آیا این رفتار همراه اول جرم محسوب می شود یا خیر، گفت: جرم زمانی صورت می گیرد که شرکت سوء نیت و قصد به دست آوردن مال را به طریق متقلبانه داشته باشد. 

به گفته وی اگر در حال حاضر همراه اول  چنین کاری را کرده است، سوء  نیت محرز و عمل کلاهبرداری است، هرچند اگر به آن کلاهبرداری هم نتوان گفت، تحصیل مال نامشروع به طریق متقلبانه خواهد بود. 

احمدی اظهار کرد: در هر صورت برای هر دو عمل شرکت باید پاسخگو باشد و اگر نرم افزار آن ها مشکل پیدا کرده است و عملی را بدون اینکه عمدی یا دستوری از شرکت داشته باشند انجام داده باشد هم  این دارا شدن من غیرالحق است، در این صورت باید پول مردم به همراه خسارت آن برگرداننده شود. 

از سوی دیگر مدت ها است که تلاش می شود تا قبوض کاغذی در کشور حذف شده و به جای آن مردم به استفاده از تکنولوژی برای دریافت و پرداخت هزینه قبوض روی آورند، اما مشکل اینجاست که با استفاده از این تکنولوژی ها اطلاعاتی که به مردم نیز داده می شود خلاصه تر است و گاهی افراد نمی دانند هزینه قبض به چه علتی افزوده می شود. 

احمدی در این خصوص به شهردارآنلاین گفت: آگاه نکردن مردم از جزئیات اعداد و ارقامی که به عنوان آبونمان و مالیات و ... دریافت می شود به نوعی تقلب است. 

به گفته وی یکی دیگر از تقلب هایی که امروز شاهد آن هستیم این است که مردم عادت کرده اند که در یک دوره دوماه هزینه قبض ها را پرداخت کنند، اما حالا گردش ها طی یک دوره یک ماهه صورت می گیرد، متاسفانه رسانه ها به خوبی به سراغ جزئیاتی که در قبض ها نوشته می شود و در پیامک ها برای مردم ارسال نمی شود نمی روند. 

این حقوقدان افزود: حال آنکه می بینیم در صورت آنالیز اعداد قبض ها متوجه می شویم میزان هزینه ای که در کنار مقدار مصرف به عنوان ارزش افزوده یا مالیات و آبونمان می پردازیم خود عدد بزرگی است. 

وی با بیان اینکه این ها همه شیوه های تقلب رایج است، گفت : این اعداد اسامی مختلفی دارند اما هر اسمی هم که داشته باشند بازهم پولی است که از جیب مردم می رود و با کارکردها تناسب ندارد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #همراه #مشترکان #پرداخت #هزینه #عنوان #اینکه #اعداد #احمدی #پاسخگویی #مشتریان #دریافت #تکنولوژی #استفاده #اپراتور #مالیات #آبونمان #باشند #افزوده #کلاهبرداری #اینجاست #شهردارآنلاین #اینترنتی #ارتقا #حقوقدان #متقلبانه #نارضایتی #اقدام

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : عدم پاسخگویی همراه اول و نارضایتی شدید مشترکان

*

*


X https://sport45.site/