تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - ساعت : 12:30

کد مطلب: 49932 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مقاومت برای نرفتن به ترمینال برون‌استانی

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تعاونی‌های مسافربری برای نرفتن به ترمینال برون‌استانی مقاومت می‌کنند.

مازندشورا:اردشیر دریکوندی اظهار کرد: شورای تأمین و فرمانداری خرم‌آباد مصوب کرده‌اند که تعاونی‌های مسافربری به مکان ترمینال برون‌استانی منتقل شوند.

وی ادامه داد: قرار بود از شب گذشته این انتقال انجام شود اما به دلیل اینکه بلیت‌هایی فروخته شده بود و برای اینکه مسافرها سردرگم نشوند اجازه داده شد که شب گذشته و امروز صبح در همان مکان قبلی(خیابان شریعتی) مسافران جابه‌جا شوند.

دریکوندی یادآور شد: البته پلیس راهور و شهرداری نیز این تعاونی‌ها را پلمپ کرده بودند که برای رفاه حال مسافران، رفع پلمپ شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تأکید کرد: قطعاً از امشب یا نهایتاً فرداشب اتوبوس‌های این تعاونی‌ها باید در ترمینال برون‌استانی مستقر شوند.

وی گفت: تعاونی‌ها مقاومت می‌کنند و خواستار این هستند که در خیابان شریعتی به کارشان ادامه دهند که عملاً دیگر اجازه این کار را ندارند.

دریکوندی خاطرنشان کرد: این ترمینال 17 بهمن سال قبل افتتاح شد و ایراداتی داشت که رفع شده و یک سری کار جزئی مانده و دیگر هیچ مشکلی ندارد.

منبع:ایسنا


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #ترمینال #تعاونی‌ها #دریکوندی #برون‌استانی #خیابان #شریعتی #مسافران #اجازه #ادامه #شورای #خرم‌آباد #مقاومت #گذشته #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مقاومت برای نرفتن به ترمینال برون‌استانی

*

*


X https://sport45.site/