تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - ساعت : 17:13

کد مطلب: 50839 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد

مرگ غم‌انگیز3 نفر در دریای مازندران طی تعطیلات اخیر/ بی‌توجهی به توصیه‌ها علت غریق در دریا

مازندشورا: رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: روزهای اخیر سه نفر در دریای مازندران غرق شدند.

مازندشورا:نقی کریمیان امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی روزهای تعطیلات 180 نفر با کمک ناجیان غریق از خطر غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد پنج نفر به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین طی روزهای اخیر سه نفر در دریای مازندران غرق شدند، افزود: از این تعداد یک نفر در ساحل نور در بخش خصوصی غرق شد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: سال گذشته نیز تعداد زیادی غرقی در بخش خصوصی داشتیم که به تعهدات خود عمل نکردند امسال مقرر شد در این بخش‌ها نیز ناجی غریق مستقر شود که در روزهای آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل صورت می‌گیرد.

کریمیان تصریح کرد: یک فرد در طرح دریای سرخرود به‌دلیل عدم توجه به توصیه‌های ناجیان غریق اسیر موج‌های شکافنده دریا شد که با کمک ناجیان غریق به ساحل منتقل شد ولی در بیمارستان جان باخت.

وی ادامه داد: فرد دیگر جوان 20 ساله بوده که همراه خانواده وارد ساحل رامسر شد و از روی لباسش مشخص شد که غرق شد که با تلاش 24 ساعته تیم غواصی پیکرش از دریا بیرون کشیده شد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه این سه غریق از مسافران و غیربومی بودند، اظهار کرد: امروز دریا نیمه‌آرام و رو به مواج شدن است و توصیه ما به افراد این است  به هیچ وجه وارد دریا نشوند.

کریمیان یادآور شد: یک‌هزار و 500 ناجی غریق، قایق‌ران و جت‌ران  طی ایام تعطیلات اخیر در سواحل مازندران حضور داشتند و دارند که تمام تلاش‌شان بر این بوده بتوانند تمامی نقاط را پوشش دهند ولی متأسفانه برخی به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به حجم بالای مسافران توصیه ما این است مردم با ما همکاری کنند در غیر این صورت ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

86034/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #غواصی #ناجیان #تعداد #کریمیان #روزهای #تعطیلات #دریای #خصوصی #مسافران #توصیه #افزود #بیمارستان #اظهار #توصیه‌ها #امروز #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مرگ غم‌انگیز3 نفر در دریای مازندران طی تعطیلات اخیر/ بی‌توجهی به توصیه‌ها علت غریق در دریا

*

*


X https://sport45.site/