جلساتی که فقط بیان مشکلات باشد دردی را درمان نمی‌کند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 50942 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

جلساتی که فقط بیان مشکلات باشد دردی را درمان نمی‌کند

مازندشورا: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای حل مشکلات به حرف زدن اکتفا نکنید، گفت: جلساتی که فقط بیان مشکلات باشد دردی را درمان نمی‌کند

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، آیت‌الله سید عبدالرحیم توکل  امشب در نخستین نشست توانمندسازی موسسات قرآنی استان مازندران در بابل، با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست، اظهار کرد: بهتر بود قبل از اجرا این برنامه کار مقدماتی انجام می‌شد و مسؤولان برگزاری این نشست مشکلات موسسات را مکتوب می‌کردند و مدیران ارشد این حوزه متوجه مشکلات می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که درد بررسی شد باید به دنبال حل مشکلات بود، افزود: تنها حرف زدن تاثیری ندارد و باید واقعا در پی درمان درد بود، خود را به دولت وابسته نکنید چون با تغییر دولت‌ها دچار مشکل می‌شوید، باید پایگاه خود را مردمی قرار دهید چون اگر وابسته باشید اسیر می‌شوید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید بررسی کنید که درمان این درد به دست چه کسی درمان می‌شود از او بخواهید و کار را رها نکنید تا کار انجام شود، جلساتی که فقط بیان مشکلات باشد دردی را درمان نمی‌کند بسیاری از کارها را می‌توان با تعامل و همکاری حل کرد اگر کار برای خدا باشد خدا خود کمک می‌کند.

توکل گفت: اینکه عنوان شود کار باید به اسم شخص خاصی انجام شود خیری در آن نیست و خداوند نمی‌پسندد، در این راستا هرکاری که از دست من ساخته باشد انجام می‌دهم.

86040/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #درمان #مشکلات #مازندران #بررسی #وابسته #نکنید #رهبر #می‌شوید #اینکه #نمی‌کند #رهبری #خبرگان #جلساتی #نماینده #موسسات #برگزاری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : جلساتی که فقط بیان مشکلات باشد دردی را درمان نمی‌کند

*

*


X https://sport45.site/