فعالیت 2200 نفر‌روز امداد‌گر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه سوادکوه

تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - ساعت : 15:13

کد مطلب: 51009 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه خبر‌ داد

فعالیت 2200 نفر‌روز امداد‌گر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه سوادکوه

مازندشورا: رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه از فعالیت 2200 نفر‌روز امداد‌گر جمعیت هلال‌احمر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه در این شهرستان خبر‌ داد.

مازندشورا:وحید متانی امروز در شهرستان سوادکوه از آغاز طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه در سوادکوه خبر‌ داد و گفت: همزمان با آغاز طرح امداد‌و نجات تابستانه که از تاریخ 24 خردادماه تا 31 شهریورماه به مدت 100 روز برای رفاه و آسایش هموطنان و مسافران تابستانی در سراسر کشور اجرا می‌شود، در سوادکوه هم برنامه‌های لازم تدارک دیده‌ شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با توجه به اینکه در ورودی استان مازندران قرار‌دارد و پذیرای مسافران نقاط مختلف کشور است، افزود: جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی مانند سال‌های گذشته در کنار سایر نیروهای خدمت‌رسان با بهره‌گیری از همه‌توان عملیاتی خود در پنج پایگاه امداد جاده‌ای گدوک، دوگل، ارفع‌ده، جوارم و شیر گاه فعالیت می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به تجهیزات مورد استفاده جمعیت هلال‌احمر سوادکوه اشاره و خاطر‌نشان کرد: استفاده از پنج دستگاه خودرو آمبولانس مجهز و دو دستگاه خودرو نجات مجهز به تجهیزات امدادی هیدرولیک و پنوماتیک برای رها‌سازی محبوسین و سایر فعالیت‌های تصادفات جاده ای و دو دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار برای پشتیبانی نیروهای مستقر استفاده می‌شود.

متانی از بکارگیری روزانه تعداد 22 نفر نیروی عملیاتی مجرب و آموزش‌دیده شامل 17 نفر نجات‌گر داوطلب و 5 نفر نجات‌گر کادر در 5 پایگاه امداد و نجات جاده ای و به صورت شبانه‌روزی در مسیر 100 کیلومتری محور سوادکوه از گردنه گدوک تا منطقه هفت‌تن قائمشهر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه در سوادکوه تعداد دو هزار و 200 نفر‌روز عوامل امدادی فعالیت دارند و شماره تلفن 112 ندای امداد استان و شماره 01142450132 کشیک امداد جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی است.

86015/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سوادکوه #جمعیت #هلال‌احمر #امداد‌و #تابستانه #امداد #شهرستان‌های #سوادکوه‌شمالی #فعالیت #اینکه #امدادی #استفاده #دستگاه #اشاره #تعداد #شماره #نجات‌گر #خودرو #استان #شهرستان #متانی #نفر‌روز #مسافران #نیروهای #پایگاه #عملیاتی #تجهیزات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : فعالیت 2200 نفر‌روز امداد‌گر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه سوادکوه

*

*


X https://sport45.site/