از استقرار جوی آرام تا یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان از فردا

تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - ساعت : 15:13

کد مطلب: 51011 چاپ به اشتراگ گذاشتن

گزارش فارس از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی مازندران

از استقرار جوی آرام تا یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان از فردا

مازندشورا: امروز آسمان مازندران به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و وضعیت ترافیکی در محورهای مازندران نیز به‌صورت عادی و روان است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران به‌دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی همواره مقصد گردشگران از تمامی نقاط کشور است حتی در روز پایانی هر هفته نیز شاهد حضور مسافران در استان هستیم، در تعطیلات عید فطر امسال نیز شاهد حضور مسافران هستیم به‌طوری‌که گردشگران بسیاری وارد این دیار سرسبز شدند.

*محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران ، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه فردا زمان بازگشت مسافران است پیش‌بینی می‌کنیم شاهد ترافیک سنگین در محورهای مازندران باشیم که لازم است مسافران قبل از تردد جویای محدودیت‌های ترافیکی شوند.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: مسافران برای برگشت از محور سوادکوه و یا محور کندوان در زمان اجرای محدودیت یک‌طرفه تردد تا شاهد مشکلی نباشیم.

این مسؤول با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا صبح یک‌شنبه در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 25 و همچنین از ساعت 6 صبح روز شنبه 26 تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 27 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 جمعه25 و شنبه 26 خرداد ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع است، یادآور شد: محدودیت مقطعی یک‌طرفه شدن محور کیاسر در صورت بروز ترافیک در دستور کار قرار دارد.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز ما سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی است که درصورت مشاهده چنین مواردی خودرو تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

*استقرار جوی آرام/ رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در ارتفاعات

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز درباره آخرین وضعیت جوی مازندران ، اظهار کرد: از روز گذشته باتوجه به استقرار جو نسبتاً پایدار در آسمان مازندران افزایش دما اتفاق افتاد.

احمد اسدی ادامه داد: روز گذشته هرچند آسمان مازندران پایدار بود در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق پراکنده داشتیم

وی بیان کرد: طی امروز و فردا آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری است که در ساعات بعدازظهر انتظار داریم در ارتفاعات شاهد رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده باشیم.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز یک‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه صاف تا نیمه‌ابری و در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده خواهیم داشت.

اسدی گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه گاهی با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود که لازم است مسافران و هم‌استانی‌هایی که در زمان استفاده به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند.

*دریای مازندران تا روز شنبه آرام است

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران نیز ، اظهار کرد: از روز گذشته آرامش به دریا برگشت که انتظار داریم این وضعیت تا روز شنبه ادامه داشته باشد.

باقر سلطانی تصریح کرد: از بامداد تا ظهر امروز افزایش اندکی در ارتفاع موج در سواحل شرقی مازندران را انتظار داریم که انتظار داریم مسؤولان طرح‌های دریا و ناجیان غریق هوشیارتر باشند.

86034/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #تمامی #یک‌شنبه #مسافران #محورهای #یک‌طرفه #ممنوع #بامداد #وسایل #نقلیه #هواشناسی #ارتفاعات #اعلام #پراکنده #به‌صورت #رگبار #اینکه #داریم #اظهار #کندوان #انتظار #وضعیت #ترافیکی #اشاره #امسال #تصریح #استقرار #گذشته #آسمان #نیمه‌ابری #گفت‌وگو #پیش‌بینی #افزایش #بعدازظهر #ساعات #ادامه #رعدوبرق‌های #استفاده #پایان #رعدوبرق #خواهیم #دریای #امروز #رودهن #پایدار #معاون #موادسوختی #باشیم #محدودیت‌های #برگشت #سوادکوه #ترافیک #باتوجه #گردشگران #هستیم #تعطیلات #درباره #محدودیت #کامیون #تریلی #کماکان #مرزن‌آباد #مأموران #خرداد #فاسدشدنی #به‌جز #حاملان #گزارش #انواع

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : از استقرار جوی آرام تا یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان از فردا

*

*


X https://sport45.site/