خدمات‌رسانی ۴۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان/ رصد شبانه‌روزی نقاط پرحادثه استان با ۱۷ دوربین‌ نظارتی

تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - ساعت : 08:48

کد مطلب: 51035 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با شروع طرح راهداری تابستانی انجام می‌شود:

خدمات‌رسانی ۴۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان/ رصد شبانه‌روزی نقاط پرحادثه استان با ۱۷ دوربین‌ نظارتی

مازندشورا: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ۴۰ اکیپ راهداری با ۳۰۰ نفر از راهداران در محورهای مواصلاتی استان به مسافران با آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه امسال خدمات‌رسانی می‌کنند.

مازندشورا:مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح راهداری تابستانی ۱۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک برای استقبال از مسافران تابستانی آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه و حساس جاده‌ای استان به‌صورت شبانه‌روزی توسط ۱۷ دستگاه دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان رصد می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده جهت اجرای موفق طرح راهداری تابستانی در صورت وقوع شرایط بحرانی آمادگی لازم صورت گرفته باشد.

وی بر هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و پلیس‌راه در اجرای طرح راهداری تابستانی تأکید و اظهار کرد: پیام‌های ایمنی و هشداری توسط ۵ تابلوی VMS محورهای پرتردد استان ارائه می‌شود و ۳۶ گشت راهداری نیز در محورهای مواصلاتی حضور لازم را خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان تجدید و احیاء خط‌کشی راه‌ها در محورهای منتهی به مناطق گردشگری و پرتردد را از مهم‌ترین اقدامات آماده‌سازی جاده‌های استان برای استقبال از مسافران تابستانی برشمرد.

میقانی با بیان اینکه گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان حضور شبانه‌روزی دارند، تصریح کرد: نقاط پرحادثه در جاده‌های استان با نصب تابلو و علائم ایمنی آشکارسازی شده و تابلوهای مسیرنما و خطرنما و اجرای شیارهای لرزاننده در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

وی به ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و ورودی شهرها و شستشوی تابلو و گاردریل‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول حدود ۳۰۰۰ کیلومتر در استان گلستان اشاره کرد و افزود: نگهداری و برقراری روشنایی در محورهای مواصلاتی استان و لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت در محورهای پرتردد استان از دیگر اقدامات راهداری اجرا شده در جهت افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای است.

 وی ادامه داد: تلفن گویای ۱۴۱ با بروز رسانی هر چهار ساعت یک‌بار از وضعیت راه‌های استان آماده پاسخگویی به هموطنان است و همچنین برای ارتباط مستقیم با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان می‌توان با شماره تلفن ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ تماس گرفت.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/جاده ای

برچسب ها : #استان #راهداری #محورهای #تابستانی #جاده‌ای #مواصلاتی #ایمنی #حمل‌ونقل #اجرای #پرحادثه #گلستان #شبانه‌روزی #پرتردد #راه‌های #ادامه #تابلو #علائم #مدیریت #جاده‌های #اقدامات #سنگین #مدیرکل #میقانی #نظارتی #دستگاه #استقبال #اشاره #آماده‌سازی #مسافران #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : خدمات‌رسانی ۴۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان/ رصد شبانه‌روزی نقاط پرحادثه استان با ۱۷ دوربین‌ نظارتی

*

*


X https://sport45.site/