امروز سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت 11:42:17

آرشیو ارتباط با ما ثبت نام کاندیدا

مازندشورا - مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران

کد مطلب : 8258 -تاریخ انتشار : سه شنبه 04 آبان 1395 -ساعت : 13:50

چاپ به اشتراگ گذاشتن
بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ساخت آزادراه تهران- شمال/ مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیشرفت کردیم/ قطعه اول بهار ۹۶ زیر بار ترافیک می‌رود/ اجرای رویه بتنی و فناوری‌های جدید در معماری تونل‌ها

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران- شمال مطرح کرد:

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ساخت آزادراه تهران- شمال/ مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیشرفت کردیم/ قطعه اول بهار ۹۶ زیر بار ترافیک می‌رود/ اجرای رویه بتنی و فناوری‌های جدید در معماری تونل‌ها

مازندشورا: وزیر راه وشهرسازی در بازدید حجت الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری از بهره‌گیری كامل از فناوری‌های روز دنیا در زمینه حفاری تونل تمام مقطع و ایجاد تونل‌های دوقلو و معماری راه‌ در آزادراه تهران- شمال خبر داد و تاکید کرد قطعه اول این پروژه تا بهار ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی عباس آخوندی در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری مسئول گروه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری از آزادراه تهران- شمال اظهار داشت: قطعه اول این پروژه بیش از ۷۰ درصد و به طور متوسط ماهانه ۳ درصد پیشرفت فیزیكی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا بهار ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پاكت‌های مناقصه انتخاب پیمانكاران قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال امروز بعدازظهر باز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از اجرای رویه بتنی در آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: اجرای رویه بتنی برای اولین بار در كشور روی سطح جاده آزادراه تهران-شمال شكل می‌گیرد.

به گفته آخوندی همزمان با شروع بهره‌برداری از قطعه دوم، سرمایه‌گذاری روی قطعه سوم نیز انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای آزادراه تهران- شمال مشخصات طراحی و چشم‌نوازی این جاده را مهم ارزیابی كرد و گفت: به دلیل طولانی بودن مسیر و تعدد تونل‌ها در صورت عدم چشم‌نواز بودن داخل تونل و طول مسیر چشم رانندگان دچار خستگی می‌شود  و امكان بروز اتفاقات ناگوار نیز وجود دارد. به همین خاطر از فناوری‌های جدید در معماری تونل‌ها استفاده شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در قطعه ۲ آزادراه با استفاده از فناوری جدید ۱۲ متر از تونل تمام مقطع را به طور یك‌جا حفر می‌كنیم. همچنین اجرای تونل‌های دوقلو نیز از دیگر كارهای جدید در این آزادراه به شمار می‌رود.

در ادامه محمد سعیدی‌كیا رئیس بنیاد مستضعفان از همكاری وزارت راه وشهرسازی به عنوان كارفرمای پروژه تشكر كرد و گفت: سهم بنیاد مستضعفان در تامین هزینه‌های آزادراه‌های تهران-شمال ۵۰ درصد و ۵۰ درصد دیگر بر عهده وزارت راه وشهرسازی است و دستمزد تمام پیمانكاران به موقع پرداخت شده است.


منبع : وزارت راه و شهرسازی


لینک کوتاه مطلب :


برچسب ها : آزادراه - تهران - اجرای - تونل‌ها - وشهرسازی - وزارت - فناوری‌های - پیمانكاران - بهره‌برداری - سرمایه‌گذاری - استفاده - ادامه - پروژه - مستضعفان - مسئول - معماری - پیشرفت - شهرسازی - بازدید - آخوندی - می‌رود -

مطالب مرتبط با : بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ساخت آزادراه تهران- شمال/ مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیشرفت کردیم/ قطعه اول بهار ۹۶ زیر بار ترافیک می‌رود/ اجرای رویه بتنی و فناوری‌های جدید در معماری تونل‌ها
نظر شما در مورد : بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ساخت آزادراه تهران- شمال/ مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیشرفت کردیم/ قطعه اول بهار ۹۶ زیر بار ترافیک می‌رود/ اجرای رویه بتنی و فناوری‌های جدید در معماری تونل‌ها

*

*


http://mazandconf.ir/

آخرین اخبارپربازدیدها

نه به کودک آزاری

کانال آپارات مازندشورا