امروز پنج شنبه 18 آذر 1395 ساعت 21:54:04

آرشیو ارتباط با ما ثبت نام کاندیدا

مازندشورا - مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران

کد مطلب : 9284 -تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 -ساعت : 13:42

چاپ به اشتراگ گذاشتن

به دنبال ثبت بالغ بر248هزار تماس با سامانه 1888 در 6 ماه اول سال جاری؛

رفع کمبود اتوبوس و سدمعبر دستفروشان بیشترین درخواست مردم

مازندشورا: مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 از ثبت 248 هزار و 428 تماس با این سامانه در 6 ماه اول سال جاری خبر داد.

مازندشورا:

بلدیه| افخم السادات فاطمی با اعلام این خبر گفت: تعداد پیام های ثبت شده در سامانه 1888 به نسبت مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان این که شهروندان تهرانی به واسطه ارتباط با سامانه 1888 می توانند در تصمیم گیری ها، تعیین خط مشی ها، برنامه ریزی ها و حل مشکلات و مسائل پیرامون جامعه محلی خود مشارکت فعالانه داشته باشند، افزود: از تعداد کل تماس های برقرار شده شهروندان تهرانی در 6 ماه اول سال جاری 15 درصد پیام ها منجر به ثبت پیام در سامانه شده است.
فاطمی تصریح کرد: 41 درصد تماس ها جهت پیگیری نتیجه پیام، 25 درصد پیام ها در جهت راهنمایی و هدایت شهروندان و 19 درصد پیام ها در قالب تماس های غیر قابل بهره برداری ( قطع شده، مزاحمت و غیر مرتبط ) بوده است. از مجموع پیام های ثبت شده در این بازه زمانی؛ 28 هزار و 252 فقره جهت رسیدگی به حوزه های اجرایی ارسال شده است.
فاطمی با تأکید بر این که موضوعات مرتبط با حوزه خدمات شهری با 36 درصد و موضوعات مرتبط با حوزه ترافیکی با 35 درصد در صدر دغدغه های شهروندان قرار داشته است، گفت: تأخیر یا کمبود اتوبوس، سد معبر دستفروشان و نصب مخزن زباله در مناطق مختلف به ترتیب جزو بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان پایتخت بوده است که البته تعداد آنها نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.
از مجموع پیام های ارسالی به حوزه های اجرایی در حال حاضر 94 درصد مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفته است. کیفیت رسیدگی به پیام های شهروندان برابر 86 درصد است که در مقایسه با 6 ماهه سال گذشته 2 درصد افزایش یافته است.
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 افزود: در سال جاری تعداد 17 جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است. مدیران 28 حوزه اجرایی نیز در این جلسات به شهروندان پاسخگو بوده اند.
فاطمی در پایان با اشاره به این  که 841 نفر از شهروندان هم به صورت تلفنی یا حضوری با مدیران ارشد شهری پایتخت ارتباط برقرار کرده اند، تصریح کرد: معتقدیم که واحدهای مختلف شهرداری باید  مورد ارزیابی قرار گیرند، چرا که آگاهی از نقاط ضعف و قوت، ما را در بهبود رویه های جاری کمک می کند.


منبع : بلدیه


لینک کوتاه مطلب :


برچسب ها : شهروندان - سامانه - فاطمی - تعداد - رسیدگی - مرتبط - گذشته - ارتباط - اجرایی - موضوعات - مدیران - مجموع - مختلف - تصریح - پایتخت - تهرانی - دستفروشان - اتوبوس - کمبود - بیشترین - مشابه - افزود - افزایش - برقرار -

نظر شما در مورد : رفع کمبود اتوبوس و سدمعبر دستفروشان بیشترین درخواست مردم

*

*


http://mazandconf.ir/

آخرین اخبارپربازدیدها

کانال آپارات مازندشورا