مازند شورا: نام تیم های نارنجستان نور، نفت و پالایش پخش قائمشهر، بانک ملت قائمشهر، امام رضا قائمشهر، خزر محمود آباد، صنعت چای نوشهر، باقی الصالحات نوشهر، انتظام مازندران، پیام ساری، سلامیان جویبار، پرسپولیس جویبار، ویشتاسب، ایران، خانه جوانان، نکاء چوب، بانک صادرات، صنعت، شهرداری، شهروند، آستان قدس، صدرای زیرآب، وحدت .... ساری، استقلال بهشهر، نیروگاه نکاء، آسانسورسازان، صنایع چوب و کاغذ ساری، دکل سازان، ساری جوان ، صدا وسیما مازندران، شهدای رستم کلا، صنعت گلوگاه، کشتی سازی و ... که اینگونه نام ها در بحث اسپانسر مالی در ورزش مازندران بسیار کم دوام بودند بی نهایت می باشند اما سوأل اینست که اسپانسرهای مالی در ورزش مازندران بی نهایت کم دوام میباشد حال آنکه مشکل این کم دوام بودن را باید در کجا جستجو کرد؟ چه باید کرد تا شاهد حضور همیشگی اسپانسرهای مالی در ورزش استان باشیم؟ چرا شوراها، شهرداری ها، بانک ها، کارخانجات، موسسات مالی و صنایع سنگین این همه زودگذر و یک بار مصرف در ورزش مازندران فعالیت می کنند؟ نقش استاندار مازندران، نمایندگان مردم در مجلس و رجال سیاسی در جذب اسپانسرهای مالی ورزشی غیر قابل انکار می باشد فلذا باید تدابیری اندیشیده شود تا ضمن حمایت از تیم کاله برای حضوری پرقدرت در رقابت های فصل بعد والیبال باشگاههای کشور، زمینه برای حضور دیگر تیم های ورزشی استان نیز مهیا شود./ شعبان وفایی نژاد
مازند شورا: فلذا باید تدابیری اندیشیده شود تا ضمن حمایت از تیم کاله برای حضوری پرقدرت در رقابت های فصل بعد والیبال باشگاههای کشور، زمینه برای حضور دیگر تیم های ورزشی استان نیز مهیا شود