تاریخ انتشار : سه شنبه 06 اسفند 1392 - ساعت : 12:32

کد مطلب: 1548 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فضای سبز شهر فریدونکنار توسعه می‌یابد

مازند شورا: شهردار فریدونکنار از گل‌آرایی و افزایش و بهسازی فضای سبز این شهر توریستی و ساحلی در روزهای پایانی سال خبر داد.


مازند شورا: علی خان بابایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار اظهار داشت: عملکرد واحد فضای سبز شهرداری فریدونکنار در سال جاری مطلوب بوده است.

وی با اشاره به احداث فضای سبز، گفت: این برنامه با فعالیت‌هایی نظیر خاکریزی، چمن‌کاری و کاشت گل، گیاه زنبق در پل میلاد به مساحت 5 هزار مترمربع انجام شده است.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: ایجاد فضای سبز با خاکریزی، چمن کاری و کاشت درختچه‌های زنبق در ورودی بلوار اصلی شهر به مساحت 150 مترمربع اجرایی شد.

وی از احیا و کاشت چمن در داخل پارک موتوری به مساحت 100 مترمربع خبر داد و گفت: بازسازی فضای سبز موجود در میدان ماهی، میدان درنا و دو طرف پل مرکزی شهر به مساحت 400 مترمربع را نیز داشته‌ایم.

خان بابایی بیان داشت: برنامه بازسازی فضای سبز موجود در پارک‌های لاله، غله، جزیره و در پارک منطقه فیروزآباد با خاکریزی، چمن کاری، جابه‌جایی، حذف و جایگزینی درختان و درختچه‌های مناسب اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه کاشت نهال نارنج به تعداد یک‌هزار عدد در کل سطح شهر تا آخر سال همچنین از اجرای طرح عبوری مشخص برای تردد مردم از وسط بلوار شهدا با کاشت درختچه‌های زینتی نظیر ترون، یاس زرد و پیراکانتا و آماده‌سازی گلخانه به متراژ 600 مترمربع برای تکثیر برخی درختچه‌های زینتی و کاشت بذر گل‌های فصلی در شهر فریدونکنار خبر داد.

به گفته شهردار فریدونکنار گل کاری فصلی در بلوارها، میادین، پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها در زمان‌های مشخص پیش از این به مرحله اجرا رسیده است.

 


برچسب ها : #فضای سبز #فریدونکنار #خان بابایی #شهردار #

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : فضای سبز شهر فریدونکنار توسعه می‌یابد

*

*


X https://sport45.site/