حضرت زهرا (س) لیله القدر ناشناخته است

تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - ساعت : 08:27

کد مطلب: 17696 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

حضرت زهرا (س) لیله القدر ناشناخته است

مازندشورا: بابل - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضرت زهرا (س) را کوثر خلقت، هدیه آسمانی و لیله‌القدر ناشناخته دانست که باید مورد بازشناسی در هر دوره و زمانه‌ای قرار گیرد.

مازندشورا:آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زهرای مرضیه معجزه خداوند در تجمیع همه صفات زیبا و لیلة القدر ناشناخته است و جفای بزرگ در حق بشریت، محروم‌سازی انسان‌ها از شناخت زهرای اطهر به‌عنوان عالی‌ترین الگوی زندگی است.

وی به فرمایش حضرت امام صادق علیه‌السلام مبنی بر اینکه خداوند می‌فرماید ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم اشاره کرد و گفت: مراد از شب، فاطمه و مراد از قدر، خداوند است، در نتیجه هر کسی فاطمه را آنچنان که باید بشناسد، به حقیقت شب قدر را درک کرده و اینکه فاطمه، فاطمه نامیده شده است برای این است که مخلوق ازپی‌بردن به کنه معرفت او عاجز است.

وی تصریح کرد: زهرای مرضیه(س) معجزه خداوند در تجمیع همه صفات عالی و لیله‌القدر ناشناخته است که بشریت با محروم‌سازی خویش از شناخت نسبت به این عالی‌ترین الگو، جفای بزرگی در حق خود روا داشته است.

آیت الله توکل افزود: میلاد این اول مظلومه هستی که به‌درستی به روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر نام گرفت و مصادف با تولد رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است و آن را به عموم مسلمانان بویژه بانوان و علی‌الخصوص به فرزند و منتقم مظلومیتش و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #فاطمه #خداوند #ناشناخته #زهرای #شناخت #محروم‌سازی #بشریت #عالی‌ترین #اینکه #معجزه #القدر #تبریک #مرضیه #رهبری #تجمیع

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضرت زهرا (س) لیله القدر ناشناخته است

*

*


X https://sport45.site/