افزایش احتمال تایید انتخابات ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات

تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - ساعت : 18:42

کد مطلب: 25717 چاپ به اشتراگ گذاشتن

بر اساس شنیده های موثق؛

افزایش احتمال تایید انتخابات ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات

اختصاصی مازندشورا: بر اساس شنیده ها تاكنون درخواستی از سوی هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان به هیات مركزی نظارت، مبنی بر ابطال انتخابات شهر ساری ارائه نشده است

مازندشورا:پس از انتخابات پنجمین دوره شورای شهر ساری و حواشی پیش آمده مردم شهر ساری همچنان منتظر اعلام نتیجه انتخابات هستند.



اگرچه چندی قبل، پرونده 160 صفحه ای تخلفات انتخابات ساری برای سه نماینده عضو هیات نظارت استان آقایان (دامادی، یوسفیان ملا و شریعت نژاد) ارسال شده بود، انتظار می رفت کار تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر ساری تاکنون به پایان رسیده باشد که هنوز چنین نشده است و این تاخیر در اعلام وضعیت، دوقطبی بودن مرکز مازندران را با شدت بیشتری مواجه کرده است که در نهایت برای ادامه چنین وضعیتی برای شهر و استان ما خوشایند نیست.



این در حالی است كه طبق برنامه قبلی مقرر شده بود بررسی نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر ساری توسط هیات مركزی نظارت تا روز چهارشنبه (فردا) انجام شود که بر اساس شنیده ها تاكنون درخواستی از سوی هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان به هیات مركزی نظارت، مبنی بر ابطال انتخابات شهر ساری ارائه نشده است.

براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تنها با درخواست هیات نظارت استان موضوع ابطال انتخابات قابل طرح می باشد. طبق قانون اگر هیات عالی نظارت استان هم پیشنهاد ابطال را تایید کند، پرونده برای رسیدگی نهایی به هیات مرکزی نظارت در تهران فرستاده می شود که تاکنون چنین اتفاقی در هیات مركزی نظارت نیفتاده است.


برچسب ها : #افزایش احتمال تایید انتخابات ساری در هیات نظارت استان #نتیجه انتخابات شورای شهر ساری #هیات نظارت بر انتخابات #هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی


افزایش احتمال تایید انتخابات ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افزایش احتمال تایید انتخابات ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات

*

*


X https://sport45.site/