از «نشست 12 گانه ی منتخبین شورا در انتخاب شهردار» تا «مهمترین برنامه های شورای پنجم رامسر»

تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - ساعت : 16:48

کد مطلب: 26858 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در گفت و گوی مازندشورا با منتخب نخست مردم رامسر در شورای پنجم مطرح شد؛

از «نشست 12 گانه ی منتخبین شورا در انتخاب شهردار» تا «مهمترین برنامه های شورای پنجم رامسر»

اختصاصی مازندشورا: حلاجیان درباره ابقا یا تغییر شهردار فعلی رامسر، بیان کرد: در این باره با دیگر منتخبین مردم نشست هایی برگزار کردیم تاکنون 12 جلسه با هم نشستیم و این جلسات هنوز هم هفته ای دوبار ادامه دارد

اختصاصی مازندشورا: دکتر هادی حلاجیان منتخب نخست مردم رامسر در شورای پنجم، در گفت و گو با مازندشورا درباره دلیل اعتماد مجدد مردم رامسر به وی، اظهار کرد: سوال سختی پرسدید (خنده). بنده همواره سعی کردم برای مردم وقت بگذارم و پیگیر دغدغه ها و معضلات شان باشم. از این رو با آن ها صادق بودم.

وی افزود: سعی کردم برای مردم کار کنم و با پشتکار و فعالیتم در تمام عرصه های شهر (فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ...) ظاهر شوم و در یک کلام در تمام مراحل زندگی سعی کردم با مردم باشم و عملکردم برایند افکار عمومی باشد.

منتخب نخست شورای پنجم رامسر، با اشاره به اثرگذاری تجربه و تخصص، تصریح کرد: مدرک اصلی ام علاوه بر دکترای دامپزشکی، کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک است و پایان نامه ام مربوط به شهرداری رامسر و مطالعه موردی درباره آن بوده که این موارد نیز در اعتماد مجدد مردم به من تاثیر گذار بود.

حلاجیان، ادامه داد: با آسیب شناسی هایی که از شهر انجام داده بودیم به خوبی می دانستیم مردم چه می خواهند و برنامه های ما در راستای خواسته های مردم بود.

 

وی، درباره ابقا یا تغییر شهردار فعلی رامسر، بیان کرد: در این باره با دیگر منتخبین مردم نشست هایی برگزار کردیم تاکنون 12 جلسه با هم نشستیم و این جلسات هنوز هم هفته ای دوبار ادامه دارد. موارد و گزینه هایی مطرح شدند که در حال مطالعه و جمع بندی هستیم.

عضو شورای رامسر با بیان اینکه در انتخاب گزینه یا گزینه های مطرح هنوز به جمع بندی نرسیدیم، افزود: شهردار فعلی نیز جزو گزینه ها هست و در صورت برخورداری از شاخص ها و جلب نظر اکثریت اعضا وی نیز چون دیگر گزینه ها شانس انتخاب دارد.

حلاجیان، درباره مهمترین شاخص های شهردار آینده رامسر، اظهار کرد: تجربه ی لازم، سوابق اجرایی، تعامل مناسب با شورا و اجرای مصوبات شورا، توانمندی در جذب بودجه و تعامل مناسب با سازمان ها و ادارت، فرمانداری و استانداری از مهمترین موارد است.

وی، درباره مهمترین برنامه های شورای پنجم، گفت: مهمترین معضلی که شهر رامسر مثل همه شهرهای مازندران از آن رنج می برد، معضل زباله است درچهار سال اخیر همه تلاش ما این بود مشکل زباله را حل کنیم که چنین نشد اما در این دوره در نظر داریم مشکل زباله را صد در صد حل کنیم. موضوع انتخاب سرمایه گذار و جانمایی زمین آن انجام شد اما سیاست استانداری این است که در غرب استان به خاطر اقلیم آن فقط یک کارخانه زباله سوز ترجیحا در تنکابن احداث شود.

منتخب نخست شورای پنجم رامسر، تصریح کرد: هنوز به جمع بندی نرسیدیم و در حال مذاکره ایم. امیدواریم به نتایج مطلوب منجر شود.

 حلاجیان، ادامه داد: یکی از اولویت های ما حل مشکل آب شرب و معضلات کلان است. اگرچه پیگیرامورات روزمره شهرداری چون آسفالت، جاده  و ... نیز هستیم.

وی، در پایان، اظهار کرد: بازگشایی کمربندی های شهر جهت سهولت در رفت وآمد و بازگشایی گره های ترافیکی شهر نیز از برنامه های مهم است.

گفت و گو: مجید ساجدی فر

نویسنده :

برچسب ها : #منتخب نخست مردم رامسر در شورای پنجم #دکتر هادی حلاجیان #حلاجیان #عضو شورای رامسر #شهردار رامسر #مجید ساجدی فر


از «نشست 12 گانه ی منتخبین شورا در انتخاب شهردار» تا «مهمترین برنامه های شورای پنجم رامسر»

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : از «نشست 12 گانه ی منتخبین شورا در انتخاب شهردار» تا «مهمترین برنامه های شورای پنجم رامسر»

*

*


X https://sport45.site/