فعالیت ۶۰۰تعاونی زنان در مازندران/تلاش دولت در حوزه تعاونی ها کافی نیست

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - ساعت : 14:06

کد مطلب: 31500 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

فعالیت ۶۰۰تعاونی زنان در مازندران/تلاش دولت در حوزه تعاونی ها کافی نیست

مازندشورا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مالیات بر ارزش افزوده، فروش محصولات و صادرات را از مشکلات عمده در حوزه تعاونی ها برشمرد و گفت: دولت تلاش خود را در این زمینه انجام داده اما کافی نیست.

مازندشورا: کامران اصغری، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران  امروز(21شهریور) در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان با تشریح عملکرد تعاونی ها در ارتقای اقتصاد اظهار داشت: مازندران از ظرفیت های خوبی درحوزه های مختلف برخوردار است اما مشکلاتی موجب شده تا تعاونی ها با توجه به ظرفیت های خوب در توسعه استان با مشکلاتی مواجه شوند.

وی افزود: می طلبد تا ساز و کارهای مناسب در جهت مرتفع شدن مشکلات این بخش به عنوان بخش هایی که در ارتقای اقتصاد و ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند،اتخاذ شود.

اصغری با اعلام اینکه 7 تعاونی برتر مازندران در حوزه صادرات در سالجاری تجلیل شدند، گفت: 22 تعاونی برتر دیگر امروز در این همایش تجلیل می شوند.

وی به وجود 600 تعاونی زنان در بخش خدمات، صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی در استان اشاره کرد و گفت: یکهزار تعاونی استان در دولت یازدهم به ثبت رسیدند.

اصغری به فعالیت 7 هزار تعاونی در مازندران اشاره کرد ویادآورشد:  تعاونی های استان مازندران صادرات 8 میلیون دلاری را تجربه نمودند.

وی به نقش مهم تعاونی ها در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: تعاونی ها با اندک سرمایه تعاونگران تشکیل شده اند که برای بقا و سوددهی نیاز به مساعدت و توجه بیشتری دارند.

اصغری، مالیات بر ارزش افزوده، فروش محصولات و صادرات را از مشکلات عمده در حوزه تعاونی ها برشمرد و افزود: دولت تلاش خود را در این زمینه انجام داده اما کافی نیست.


منبع : خبرگزاری شبستان

برچسب ها : #مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران #جشنواره تعاونی های برتر #تعاونی #صادرات #اشتغال

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : فعالیت ۶۰۰تعاونی زنان در مازندران/تلاش دولت در حوزه تعاونی ها کافی نیست

*

*


X https://sport45.site/