عاشقانی که در هوای بین‌الحرمین ارباب، عطر خوش عاشقی را نفس می‌کشند

تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1396 - ساعت : 08:03

کد مطلب: 37338 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اربعین اباعبدالله(ع)

عاشقانی که در هوای بین‌الحرمین ارباب، عطر خوش عاشقی را نفس می‌کشند

مازندشورا: بیستم صفر فرا رسیده‌ است و عاشقان ارباب از گوشه و کنار جهان برای لبیک به اباعبدالله(ع) راهی کربلا شده‌اند. این‌روزها هوای بین‌الحرمین ارباب پُر شده‌ است از عطر عاشقی و دلدادگی. عاشقانی که وجودشان از عشق پسر فاطمه(س) سرشار است. عاشقانی که در اربعین حسینی در هوای بین‌الحرمین عشق را نفس می‌کشند تا با گذشتن از خویش به معبود رسند و آماده استقبال از مهدی فاطمه(ع) شوند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیستم صفر فرا رسیده‌است، روزی که دنیا همانند عاشقان حسین(ع) لباس عزا به تن می‌کند و تمام جهان و جهانیان در این سوگ بزرگ به عزا می‌نشینند.

چهلمین روز از شهادت پسر فاطمه(س) که زمین و زمان را داغدار این مصیبت بزرگ کرده‌ است، اربعین حسینی فرا رسیده‌ است و بی‌قراران، خود را به وصال یار رسانده‌اند.

این‌روزها بین‌الحرمین، قدم‌های این زنان و مردان عاشق را بر وجودش حس می‌کند و نفس‌های این زوار از عطر آسمانی حرم پُر می‌شود.

اربعین رسیده‌ است و فرشتگان الهی تمام حرم را مملو از وجودشان کرده‌اند، فرشتگانی که با شکوفه‌های الهی، زائران پسر امیرالمومنین(ع) را شکوفه باران می‌کنند و سعادتی آسمانی تا ابد بر پیکرشان حک می‌شود.

عاشقانی که آرام و با چشمانی اشک‌بار برای رسیدن به حرم یار با پای پیاده، راهی کربلا شده‌اند و در روز اربعین، لبیک یا حسین(ع) را بلند در آسمان عراق فریاد می‌زنند تا هل من ناصر ینصرنی اباعبدالله(ع) بی‌پاسخ نماند.

این‌روزها یاران حسین(ع) از تمام جهان برای پیوستن به سپاه حق، رهسپارند، یارانی که پیر و جوان،  مسیحی و مسلمان نمی‌شناسد، امروز تمام مردم با هر اعتقادی برادرانه در کنار هم ایستاده‌اند تا روشنگر راه حسین(ع) باشند.

نوای بین‌الحرمین نوای اتحاد این مردان و زنانی است که برای نشان‌دادن شور حسینی این‌چنین پرشور به پا خواستند، بین‌الحرمین این‌روزها از عطر ایمان و خلوص مملو است و آسمانش نیز بوی عشقی الهی می‌دهد.

عشقی که بیش از دو میلیون زائر ایرانی را به دیار یار فرستاد و با اجتماعی که فراتر از 20 میلیون است بزرگ‌ترین اتحاد مردم را به رخ جهانیان می‌کشاند.

گرچه بسیاری از افراد از این غافله جا مانده‌اند و از راه دور در حسرت زیارت حرم حسین‌بن‌علی(ع) هستند، عاشقانی که نتوانستند راهی کربلای حسینی شوند و وجودشان را از عطر حرم یار مملو کنند اما همچنان برای لبیک گفتن به پسر فاطمه(س) ایستاده‌اند و با تمام وجود برای پیروزی حق، جان‌فشانی می‌کنند.

راه رسیدن به بین‌الحرمین هر سال جمعیت بیشتری را به چشم می‌بیند و هر سال عاشقان این راه بیش از پیش، خود را به کاروان حسین(ع) می‌رسانند.

مسیر کربلا از قدم‌های زواری گلگون شده‌ است که برای زدودن پلیدی‌ها از خویشتن خویش، راهی کربلای ارباب شده‌اند تا آماده استقبال از نرگس زهرا(س) شوند.

ارباب؛ از هنگام تولد ندای یا حسین(ع) در گوش‌مان خواندند و به سوگ نشستن در عاشورایتان را سعادتی بزرگ دانستند، ارباب جان از کودکی قلب‌مان را مملو از عشق حسین زهرا(ع) کردند و آروزی کربلایتان را بر دل‌های‌مان مُهر کردند.

امروز جا مانده‌ایم از این کاروان دلدادگان، امروز در وجودمان بغض دیدن حرمتان را داریم، بغض لبیک گفتن در بین الحرمینتان را، در حسرت گام‌های زواری هستیم که با عشق در راهتان قدم نهادند، در حسرت عاشقانی که عطر حرمتان را استشمام کردند.

گرچه در بین زائران حرمتان نیستیم اما همچنان لبیک گویان حسین زهراییم و آماده جان دادن در راهی هستیم که برای درخشش، استوار ایستادید.

راهی که مسیر بندگی است و پایانش وصال معبودی بی‌همتاست.

صائمه یوسفی گل‌افشانی

انتهای پیام /86047/ج

 

 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بین‌الحرمین #اربعین #عاشقانی #حسینی #این‌روزها #حرمتان #ارباب #امروز #میلیون #اتحاد #کربلای #ایستاده‌اند #کاروان #هستیم #آماده #زواری #شده‌اند #همچنان #وجودشان #جهانیان #فاطمه #می‌کند #عاشقان #اباعبدالله #رسیده‌ #قدم‌های #سعادتی #زائران #آسمانی #مردان #کربلا

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : عاشقانی که در هوای بین‌الحرمین ارباب، عطر خوش عاشقی را نفس می‌کشند

*

*


X https://sport45.site/