نفوذ سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران/ ارتفاعات مازندران سفیدپوش می‌شود

تاریخ انتشار : پنج شنبه 09 آذر 1396 - ساعت : 19:55

کد مطلب: 39464 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون هواشناسی مازندران مطرح کرد

نفوذ سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران/ ارتفاعات مازندران سفیدپوش می‌شود

مازندشورا: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب انتظار داریم با تقویت جریانات شمالی از سمت غرب مازندران شرایط برای بارندگی مهیا می‌شود که بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف است.

مازندشورا:احمد اسدی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: از امشب انتظار داریم با تقویت جریانات شمالی از سمت غرب مازندران شرایط برای بارندگی مهیا می‌شود.

وی بیان کرد: روز جمعه شاهد آسمان ابری همراه با بارندگی، کاهش دما و وزش باد هستیم که بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به بارش‌های پراکنده روز شنبه در آسمان استان، اضافه کرد: انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری و میزان بارش‌ها کاسته شود.

این مسؤول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه هفته آینده جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی به تداوم هوای نسبتا سرد اوایل هفته آینده در آسمان مازندران اشاره کرد و افزود: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه کمینه دمای هوا کمی کاهش می‌یابد که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به حدود دو تا سه درجه بالای صفر رسیده و یخبندان نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرهای ساری، دشت‌ناز، قائم‌شهر و ساری با ۱۸ درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امشب و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

۸۶۰۳۴/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #پیش‌بینی #آسمان #هواشناسی #معاون #ساری #استان #به‌صورت #نسبتا #آینده #کمینه #مربوط #انتظار #یک‌شنبه #روزهای #بارندگی #داریم #توسعه #اشاره #مناطق

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نفوذ سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران/ ارتفاعات مازندران سفیدپوش می‌شود

*

*


X https://sport45.site/