مازندشورا: به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۳، مهندس کمیل شعبانی ( معاونت شهرسازی شهرداری منطقه ۳ ) ، ضمن خیر مقدم و خسته نباشید خدمت همکاران این مجموعه از روند اجرایی این واحد ابراز رضایت و امیدواری کرد و افزود:با توجه به اینکه شهرسازی نماد شهرداری می باشد تکریم ارباب رجوع با عنایت به اینکه حضور اکثریتی شهروندان به این واحد می باشد حتما در دستور کار این پرسنل قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، معاون شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی خدماتی که به شهروندان ارائه میگردد باید در چارچوب قانون و با مدیریت و سرعت بیشتری انجام پذیرد خاطرنشان شد: بررسی و ارائه گزارش،صدورپروانه تجاری و مسکونی، استعلام و دریافت گواهی که از بدو ورود شهروندان در حال پیگیری می باشد در ظرف مدت 48 ساعت باید نتیجه با هماهنگی اعلام و در اختیار مراجعین قرار گیرد.
وی هماهنگی های بیشتر بین واحد ها را با یکدیگر در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان مهم بر شمرد و افزود : تمامی پرونده هایی که در منطقه تشکیل می گردد فرم استحکام بنا و عکس از بنا پیوست گردد و مستند سازی تمام مراحل باعث ايجاد پايگاه داده اي مدون و مستند جهت بررسي و دستيابي سريع و بهتر به اطلاعات مورد نياز ميباشد.
شعبانی با اشاره به حمايت هاي شهردار منطقه در خصوص ساخت ساختمان و جابجايي اين واحد در فضاي جديد گفت: اين جابه جايي با توجه به پايان سال و افزايش مراجعه شهروندان و لزوم نگرش و وجود دغدغه های مديريت منطقه در راستاي پاسخگويي بهنگام، تاثير بسزايي خواهد داشت.
در ادامه مهندس فلاح رئیس اداره شهرسازی، ضمن تشکر و قدرانی همکاری و همراهی پرسنل، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و در دست اقدام در واحد شهرسازی خبر داد.
وی همچنین پیشنهادی در خصوص تعیین عرض گذر در سطح منطقه و همکاری با واحد تفصیلی و برگزاری جلسه ای با هماهنگی ادارات شهرسازی مناطق سه گانه برقرار تا به نتیجه مطلوبی برای پیشبرد اهدافعالیه شهرداری دست یابیم.
در پایان جلسه هر یک از حاضرین به ارائه نقطه نظرات کارشناسی پرداختند.