همراه با جریان عملگرایی در جهت خدمت مردم شهر/ با حمایت شهروندان شاهد شکوفایی ظرفیت های ساری خواهیم بود

تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - ساعت : 16:28

کد مطلب: 50722 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سخنرانی امیدوارکننده‌ی مهدی عبوری در نماز جمعه‌ی ساری؛

همراه با جریان عملگرایی در جهت خدمت مردم شهر/ با حمایت شهروندان شاهد شکوفایی ظرفیت های ساری خواهیم بود

اختصاصی مازندشورا: اصلاح طلب، اصولگرا و تدبیر و اميد بايد در جهت خدمت به مردم ساري به جريان عملگرايي بپيوندند.

اختصاصی مازندشورا

سخنرانی امیدآفرین شهردار ساری در نماز جمعه مرکز استان  و نویدهای او به اهالی شهر برای افتتاح پروژه های متعدد به شرح ذیل بود:

شهردار ساری در ابتدا از روند انجام پروژه‌های شهری چنین گفت: از آغاز نهضت آسفالت گرفته تا افتتاح بوستان بانوان ظرف چندهفته آینده، مراحل پایانی شهر بازی در پارک شهید زارع، ادامه خیابان قارن با ظرفیت اشتغال‌زایی برای  ۴۰۰۰ نفر، کنارگذر دو و نیم کیلومتری بلوار داراب تا زغالچال، تکمیل پروژه مهار آب‌های سطحی، اتمام زیرگذر میدان هلال احمر(شهید علمدار) طی ۱۰۰ روز، تخصیص ۳۰ میلیارد اعتبار به نیروگاه زباله سوز و البته پروژه ۲۰۰۰ هکتاری فاز دوم بوستان ملل با ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۵۰۰۰ نفر

مهدی عبوری همچنین اضافه کرد: اعتقاد دارم زمانی‌که برنامه‌ای برای انجام پروژه در جهت مطلوب‌سازی چهره‌ی شهر نداشته باشم، باید شهرداری را ترک کنم.

زمانی‌که به عنوان شهردار انتخاب شده بودم، چهره‌ی شهر چطور بود و اکنون به چه شکل است؟

جریان عملگرایی را تنها به یک شعار محدود نکردیم و در راستای آن به اجرایی شدن این جریان قوت دادیم درحالی‌که پیش از این مردم تنها نام جریا‌ن‌های مختلف را می‌شنیدند و حضور آنان ناپیدا بود.

درطی این مدت، با مبلغ 1300 میلیارد تومن از پول مردم شهر 70 پروژه انجام شده است و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر مشخص شد که ظرفیت بی‌نهایت کار در ساری وجود دارد.

سکان‌دار شهرداری ساری در ادامه افزود: ما پیام اقتصاد مقاومتی را درک کرده و تلاش نموده‌ایم تا با توسعه‌ی گردشگری، ظرفیت‌های ساری را فعال کنیم.

تا زمانی که شهروندان ساروی حامی ما باشند، حتماً شاهد شکوفایی بیش‌تر ظرفیت‌های ساری خواهیم بود و در این بین تمامی جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، تدبیر و امید باید در جهت خدمت به مردم ساری به جریان عملگرایی بپیوندند؛ رمز موفقیت، تنها وحدت و همدلی است.

در این بین، هرکسی که در مسیر توسعه‌ی شهر به ما کمک کند و فقط برای یک نفر شغل ایجاد کند را گرامی خواهیم داشت.

عبوری شهردار وقت ساری در انتهای سخنان خود از آیت‌الله طبرسی به عنوان یکی از ارکان موققیت‌های خود دربرابر همه‌ی دسیسه‌ها که فقط خواستار عدم حضور وی در شهرداری بودند نام برد.

 

خبرنگار: علی نوری


برچسب ها : #همراه با جریان عملگرایی در جهت خدمت مردم شهر/ با حمایت شهروندان شاهد شکوفایی ظرفیت های ساری خواهیم بود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : همراه با جریان عملگرایی در جهت خدمت مردم شهر/ با حمایت شهروندان شاهد شکوفایی ظرفیت های ساری خواهیم بود

*

*


X https://sport45.site/