۱۱ هزار سند کاداستری در آمل صادر شد

تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - ساعت : 10:09

کد مطلب: 8733 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک آمل:

۱۱ هزار سند کاداستری در آمل صادر شد

مازندشورا: آمل - رئیس اداره ثبت اسناد و املاک آمل از صدور ۱۱ هزار و ۲۸ سند مالکیت کاداستری هفت ماه گذشته در شهرستان خبر داد.

مازندشورا:سید محمدحسن روشنایی در گفتگو با خبرنگار مهر به حذف دفتر املاک اشاره کرد و گفت:  راه اندازی دفتر املاک الکترونیکی در سال جاری، سبب افزایش ۱۳ درصدصدورسند مالکیت این اداره نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ شده است.

وی در ادامه افزود : مبلغ ۲۴۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۶۹۸ هزار از مطالبات بانکهای دولتی و مؤسسات خصوصی امسال وصول شد که می توانددر رونق اقتصادی این شهرستان مؤثر واقع شود.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک آمل بیان داشت : در سال جاری بیش از ۲۲۴ هزار  خدمت ثبتی از سوی ۶۱ کارمند این اداره  به مردم  ارائه شد که همدلی میان همکاران و تعاملات مناسب با دستگاههای ذیربط و تشکیل کارگروه های مشترک  استانی و شهرستانی را از عوامل این تعداد خدمت دانست.

روشنایی با تاکید به سیاست بروزرسانی بازرسیها از دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق بیان داشت: تعداد ۳۶ دفتر ثبت اسناد رسمی، ۱۵ دفتر ثبت ازدواج و چهار دفتر ثبت طلاق در شهرستان در حال فعالیت هستند که در این مدت بازرسان به ۴۵ هزار و ۱۹ سند رسمی و یک هزارو ۹۲۳ سند ازدواج را بررسی کردند.

وی گفت: در اجرای قانون ساماندهی و عرضه تولید و مسکن نیز تعداد ۹۱۸ پرونده از بنیاد مسکن آمل واصل گردید که از این تعداد نسبت به ۸۰۲ پرونده آراء آن صادر شد و علاوه بر این تعداد ۱۳۵۶ پرونده در اجرای قانون تعیین تکلیف تشکیل گردید که تعداد  ۹۴۷ پرونده نیز پس از رسیدگی  منجر به صدور رأی شد . 

روشنایی همچنین با اشاره به بخش دیگری از خدمات شعبه املاک اظهار داشت: در این مدت علاوه بر اسناد مالکیت صادره  تعداد ۸ هزارو ۶۵۳ پاسخ به استعلامات و یک هزار۵۹۸ مورد ثبت بازداشت املاک و ۸۴۵ مورد رفع بازداشتی در شعبه املاک صورت گرفت.

وی  با اشاره به تعامل مناسب با اداره اوقاف شهرستان گفت : امسال تعداد ۴۸ سند مالکیت کاداستری به اداره اوقاف شهرستان تسلیم شد . از این تعداد ۲۳ فقره آن برای امام زادگان و ۲۵ فقره سند مربوط به موقوفات که جمعا برای ۷۵۰ هکتار از اراضی اوقافی سند مالکیت صادر شد که با این میزان ، اداره ثبت اسناد و املاک آمل آمل حائز رتبه دوم استان مازندران شد.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #تعداد #املاک #اداره #اسناد #شهرستان #پرونده #مالکیت #ازدواج #اشاره #قانون #اوقاف #علاوه #اجرای #گردید #مناسب #کاداستری #روشنایی #امسال #تشکیل #هزارو

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ۱۱ هزار سند کاداستری در آمل صادر شد

*

*


X https://sport45.site/