زنگ استکبارستیزی در مدارس فریدونکنار نواخته شد

تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 - ساعت : 23:40

کد مطلب: 8987 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

زنگ استکبارستیزی در مدارس فریدونکنار نواخته شد

مازندشورا: مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: زنگ استکبارستیزی در مدارس فریدونکنار نواخته شد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان فریدونکنار، سید عظیم اسماعیل‌زاده چهارشنبه‌شب در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که با حضور باقرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در آموزش و پرورش برگزار شد، از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در همه مدارس خبر داد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه، زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 12 آبان ماه رأس ساعت 10 صبح در همه مدارس نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار اضافه کرد: برنامه راهپیمایی روز 13 آبان ماه نیز با مشارکت دانش‌آموزان و مدیران مدارس، به‌ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی در روز پنج‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز 13 آبان ماه، تصریح کرد: دانش‌آموزان پسر از کنار آتش‌نشانی واقع در بلوار کشاورز و دانش‌آموزان دختر از بلوار منتهی به پارک لاله رأس ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه 13 آبان ماه، راهپیمایی را آغاز کرده و درنهایت در مصلی قدس تجمع می‌کنند.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: منفردی فرماندار شهرستان نیز به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش، سخنران این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان ماه مختص دانش‌آموزان نیست و این روز بزرگ متعلق به همه مردم انقلابی ایران است لذا با توجه به دوران حساسی که در آن قرار داریم، از همه آحاد شریف و ولایت‌مدار دعوت می‌کنیم تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام/86022/آ ۲۰/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مدارس #راهپیمایی #فریدونکنار #دانش‌آموزان #پرورش #آموزش #پنج‌شنبه #نواخته #استکبارستیزی #برنامه #بلوار #شهرستان #اسماعیل‌زاده #برگزار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : زنگ استکبارستیزی در مدارس فریدونکنار نواخته شد

*

*


X https://sport45.site/