دیدار دو تیم کاله و بانک سرمایه کم‌تنش و بدون حاشیه بود

تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 - ساعت : 08:12

کد مطلب: 8995 چاپ به اشتراگ گذاشتن

داور جهانی والیبال ایران:

دیدار دو تیم کاله و بانک سرمایه کم‌تنش و بدون حاشیه بود

مازندشورا: داور جهانی والیبال ایران با اشاره به اینکه دیدار دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه کم‌تنش و بدون حاشیه بود، گفت: از مدیریت مسؤولان کاله در سکو و برگزاری هر چه بهتر بازی، لذت بردم.

مازندشورا:محمد شاهمیری پس از دیدار دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر والیبال که با پیروزی سه بر صفر نماینده تهران همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: آمل میزبان شایسته‌ای برای دیدار دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه تهران بود.

وی افزود: بازی این دو تیم با کمترین تنش و حاشیه برگزار شد و هواداران کاله هم تیم محبوب شهرشان را به خوبی تشویق کردند.

داور جهانی والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان کاله مازندران برخلاف سال‌های گذشته امسال جوان و جویای نام هستند و جوانی آنها در برخی شرایط حساس نمی‌تواند بر تجربه حریفان چیره شود.

این داور ادامه داد: نبرد دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه تنگاتنگ و نزدیک بود و بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

شاهمیری با اعلام اینکه تجربه تیم بانک سرمایه بیشتر از کاله بود، بیان کرد: با توجه به عدم وجود تجربه حریف، نتیجه سه بر صفر می‌توانست به سود نماینده مازندران رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان به کار خود در زمین پرداختند و به نحوه عملکرد داوران کاری نداشتند، متذکر شد: این دیدار در آمل کم‌تنش بود هر چند عوامل تیم والیبال کاله و بهروز عطایی سرمربی تیم دست به مدیریت شایسته‌ای زدند و حتی این مدیریت بر روی سکوها نیز مشاهده می‌شد.

شاهمیری گفت: از اقدام پسندیده عوامل تیم والیبال کاله، مدیریت صحیح آنها و ارائه بازی زیبای‌شان لذت بردم.

انتهای پیام/86012/ت


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سرمایه #مازندران #والیبال #دیدار #شاهمیری #مدیریت #تجربه #عوامل #بازیکنان #اینکه #نماینده #کم‌تنش #حاشیه #جهانی #تهران #شایسته‌ای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دیدار دو تیم کاله و بانک سرمایه کم‌تنش و بدون حاشیه بود

*

*


X https://sport45.site/