رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر: خبرنگاران باید از حمایت‌های دولت برخودار باشند

تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - ساعت : 09:52

کد مطلب: 9459 چاپ به اشتراگ گذاشتن

ویژه‌نامه استانی بیست و دومین نمایشگاه‌ مطبوعات/۹۹

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر: خبرنگاران باید از حمایت‌های دولت برخودار باشند

مازندشورا: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: خبرنگاران ضمن اینکه از حمایت‌های قضایی باید بهره‌مند باشند لازم است از پشتیبانی مالی دولت برخوردار شوند.

مازندشورا: نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر نقش و جایگاه خبرنگار در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان تلقی می‌شوند چرا که خبرنگاران همان‌طور که مشکلات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند، خدمات و عملکرد مسئولان را نیز انعکاس می‌دهند.

وی با تاکید بر نگاه قضایی به جایگاه خبرنگاران افزود: خبرنگاران با انگیزه تحقق مطالبات مردم و در راستای اهداف نظام تلاش می‌کنند که این قشر باید مورد  حمایت قضایی قرار داشته باشد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با  تاکید بر توجه به وضعیت معیشتی خبرنگاران  افزود: بهبود معیشت و ارتقاء جایگاه شغلی خبرنگاران باید مورد توجه قرار گیرد تا این قشر بر اساس اهداف ترسیم شده تلاش کنند.

نوشادی با تاکید بر حمایت‌های مالی از خبرنگاران گفت: خبرنگاران ضمن اینکه از حمایت‌های قضایی باید بهره‌مند باشند لازم است  از پشتیبانی مالی دولت برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه باید از پشتوانه‌های لازم بهره‌مند شود، افزود: متاسفانه خبرنگاران در جامعه از هیچ حمایت‌های مالی برخوردار نیستند و این در حالی است که باید به بیمه خبرنگاران توجه جدی شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبرگزاری تسنیم  را از خبرگزاری‌های موفق  دانست و افزود:  خبرهای دقیق همراه با واقعیت از این خبرگزاری  منتشر می‌شود چرا که خبرگزاری تسنیم نهادی ولایی و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

نوشادی با قدردانی از خدمات خبرگزاری تسنیم در استان بوشهر بیان کرد: این خبرگزاری در استان بوشهر تحول مهمی ایجاد کرده به‌گونه‌ای که دقیق‌ترین خبر و با سرعت از این خبرگزاری منتشر می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم - مازندران

برچسب ها : #خبرنگاران #بوشهر #خبرگزاری #استان #حمایت‌های #افزود #شورای #مسئولان #جایگاه #قضایی #تاکید #جامعه #تسنیم #هیئت‌های #نوشادی #مذهبی #برخوردار #دانست #منتشر #بهره‌مند #اینکه #باشند #خبرنگار #اهداف #خدمات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر: خبرنگاران باید از حمایت‌های دولت برخودار باشند

*

*


X https://sport45.site/