سالن سید رسول حسینی ساری آماده بازی شهرداری و متین است

تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1395 - ساعت : 14:54

کد مطلب: 10037 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده فدراسیون والیبال:

سالن سید رسول حسینی ساری آماده بازی شهرداری و متین است

مازندشورا: نماینده فدراسیون والیبال کشورمان از آمادگی سالن ورزشی سید رسول حسینی برای بازی دو تیم عمران شهرداری ساری و متین صالحین ورامین خبر داد.

مازندشورا:شهباز صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به میزبانی ساری در هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشور، گفت: سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری آماده دیدار بین دو تیم عمران شهرداری ساری و متین صالحین ورامین است.

وی با بیان اینکه قبل از ظهر با حضور نماینده دو باشگاه جلسه هم‌اندیشی برای این بازی برگزار شد، افزود: در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و رئیس هیأت والیبال ساری و نماینده دو باشگاه و ناظر فدراسیون حضور داشتند.

نماینده فدراسیون والیبال کشورمان با اشاره به اینکه سالن ورزشی سید رسول حسینی از هر نظر امینت برگزاری این بازی را دارد، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی مقرر شد، کادر فنی و بازیکنان دو تیم در برگزاری کیفیت بالای این دیدار همکاری لازم را داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه تیم عمران شهرداری ساری یکی از تماشاگران پرشور را در والیبال دارد، افزود: از تماشاگران ساروی می‌خواهیم که در این بازی فقط تیم شهرشان را تشویق کنند.

صدری در پایان گفت: در این بازی یونس حسن‌زاده نیز به عنوان ناظر فدراسیون حضور دارد.

به گزارش فارس، بازی دو تیم عمران شهرداری ساری و متین صالحین ورامین امروز چهارشنبه از ساعت 17 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می‎شود.

انتهای پیام/86005/صا


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #والیبال #شهرداری #نماینده #حسینی #فدراسیون #ورزشی #اینکه #عمران #هم‌اندیشی #برگزار #برگزاری #تماشاگران #باشگاه #افزود #دیدار #آماده #امروز #اشاره #صالحین #ورامین

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سالن سید رسول حسینی ساری آماده بازی شهرداری و متین است

*

*


X https://sport45.site/