چهارشنبه‌سوری آرامی در قائم‌شهر سپری کردیم/رضایت مردم سبب ایجاد منزلت اجتماعی دستگاه‌های خدماتی می‌شود

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 - ساعت : 22:23

کد مطلب: 17623 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قائم‌شهر:

چهارشنبه‌سوری آرامی در قائم‌شهر سپری کردیم/رضایت مردم سبب ایجاد منزلت اجتماعی دستگاه‌های خدماتی می‌شود

مازندشورا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم‌شهر گفت: از روزهای قبل از چهارشنبه‌سوری به مدارس و مساجد رفتیم و از جوانان و نوجوان خواستیم در این روز از وسایل محترقه خطرناک استفاده نکنند و شماره اورژانس و آتش‌نشانی را همیشه به‌خاطر بسپارند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، محمدعلی شیرسوار عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه چهارشنبه‌سوری آرامی داشتیم و حادثه مهمی در شهرستان رخ نداد، اظهار کرد: از روزهای قبل از چهارشنبه‌سوری به مدارس و مساجد رفتیم و از جوانان و نوجوان خواستیم در این روز از وسایل محترقه خطرناک استفاده نکنند و شماره اورژانس و آتش‌نشانی را همیشه به‌خاطر بسپارند.

وی افزود: آتش‌بازی را برای نوجوانان و جوانان ممنوع نکردیم بلکه از آنها خواستیم به همراه خانواده‌های خود این روز باستانی را جشن بگیرند و بدون استفاده از مواد محترقه پرخطر، تینر و الکل چهارشنبه‌سوری را برگزار کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم‌شهر تصریح کرد: حادثه تلخ پلاسکو که توأم با خدمت و مظلومیت قشر آتش‌نشان بود، سبب شد تا ما کمی بیشتر دیده شویم و نکات ایمنی که اعلام کردیم به‌کار گرفته شود.

شیرسوار با بیان اینکه در مدت حضور بنده در سازمان آتش‌نشانی، چارت‌های بحران عوض شد و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: در همین زمینه به سمت حفظ فضای موجود رفتیم و برای دسترسی بهتر مردم به خدمات آتش‌نشانی، ایستگاه 5 این سازمان را در وسط شهر جانمایی کردیم.

وی افزود: همیشه به این قضیه انتقاد داشتیم که تعداد خودروهای سازمان کافی نیست و نتوانستیم خودروی جدیدی اضافه کنیم ولی برای استفاده بهتر 3 دستگاه خودروی سنگین را با هزینه 100 میلیون تومان به‌صورت 100 درصد بازسازی کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم‌شهر با بیان اینکه نگاه ما این است که داشتن منزلت اجتماعی برای هر نهاد، سازمان و دستگاهی مهم است، تصریح کرد: این منزلت حتی با اضافه‌کاری هم به‌دست نمی‌آید و این رضایت مردم است که سبب ایجاد منزلت اجتماعی دستگاه‌های خدماتی می‌شود.

شیرسوار در پایان گفت: با وجود ضعف‌های فراوانی که در سازمان آتش‌نشانی وجود دارد ولی سعی کردیم مسیری را طی کنیم که منزلت اجتماعی و سازمانی حفظ شود و همین انگیزه‌ها سبب شد تا کمبودها پوشانده شود.

انتهای پیام/86044/ح40


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #آتش‌نشانی #منزلت #کردیم #قائم‌شهر #اجتماعی #چهارشنبه‌سوری #مدیرعامل #خدمات #ایمنی #شیرسوار #استفاده #اینکه #رضایت #افزود #همیشه #آرامی #شهرداری #خودروی #اضافه #تصریح #ایجاد #محترقه #داشتیم #دستگاه‌های #خدماتی #حادثه #رفتیم #خواستیم #جوانان #شهرستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : چهارشنبه‌سوری آرامی در قائم‌شهر سپری کردیم/رضایت مردم سبب ایجاد منزلت اجتماعی دستگاه‌های خدماتی می‌شود

*

*


X https://sport45.site/