انتخابات بیانگر قدرت مردم است

تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - ساعت : 11:12

کد مطلب: 21864 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

انتخابات بیانگر قدرت مردم است

مازندشورا: ساری- معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ، با بیان اینکه، انتخابات بیانگر قدرت مردم است، گفت: مردم با اختیار و رغبت خود قدرت را در حوزه و حیطه انتخاب خود جابجا می کنند.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی صبح جمعه در نشست احزاب و تشکل های سیاسی استان، با اشاره به پیش‌رو بودن دو انتخابات مهم در کشور، گفت: این روزها بهار سیاسی جامعه است و به مناسبت انتخابات، جامعه‌محوری در حال شکوفایی و نشاط است.

وی افزود: مردم با پیگیری و بررسی به دنبال این هستند تا در انتخابات شوراها پارلمان محلی را شکل دهند تا اعضای شورا بتوانند مشکلات حوزه انتخابی خود را کاهش دهند.

یونسی با اشاره به اینکه، وزارت کشور به‌عنوان مجری انتخابات، همه شرایط و لوازم مورد نظر را برای برگزاری شکوهمندانه‌ترین انتخابات فراهم کرده، افزود: از خرداد سال گذشته، برنامه‌ریزی‌ها شروع شده و امروز همه امکانات، نیروها و سازوکارها آماده برگزاری شکوهمندانه انتخابات است و این امر بدان معناست که همه ارکان اجرای انتخابات آموزش دیده‌اند و همه نیازمندی‌های برگزاری انتخابات فراهم و همه مکان‌های اخذ رای آماده و همه افرادی که سر صندوق‌ها در هزاران شعبه انتخابیه در استان مازندران به کارگیری خواهند شد، انتخاب و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات گذشته، بویژه انتخابات اسفند ۹۴، مازندران به‌زعم دست‌اندرکاران برگزاری امر انتخابات، مجریان و مردم، شکوهمندانه‌ترین و بی‌بدیل‌ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب برگزار کرده است.

یونسی با بیان اینکه انتخابات ۸ شهر در مازندران به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، این شهرها را نکا، بهشهر، بابلسر، بابل، آمل، قائم شهر، تنکابن و چالوس برشمرد و افزود: دستگاه‌های تمام الکترونیک، بکار گرفته شده، دارای این ویژگی است که بدون اتصال به اینترنت، از یک شبکه داخلی بسیار مجهز بهره می‌گیرد و کاربران در تهران آموزش‌های لازم را دیده‌اند و از شنبه گذشته، این دستگاه‌ها در میادین بزرگ و در اماکن پرجمعیت این ۸ شهر به وسیله کاربران به‌طور آزمایشی به کارگیری شدند.

یونسی با اشاره به اینکه، ما سیستم ارتباطی همه حوزه‌های دور افتاده را نیز برقرار کرده‌ایم، گفت: هیچ نقطه ای در استان مازندران نداریم که در آن مکان نتوان از طریق شبکه اینترنت و سیستم‌های ارتباطی کار انتخابات را انجام داد و همه نقاط به بهترین شکل ممکن در آمادگی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه در این دوره، دو انتخابات با دو هیأت اجرایی مختلف را تجربه می‌کنیم، افزود: در انتخابات اسفند ۹۴ با توافق شورای نگهبان و وزارت کشور مقرر شده بود که یک هیأت اجرایی داشته باشیم، در انتخابات پیش رو نیز، در حدود ۹۰ درصد شهرهای استان هر دو هیأت اجرایی یکی است، اما حدود ۱۰ درصد اندکی با هم متفاوت هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، با تأکید بر اینکه ما به‌عنوان مجریان، سعی داریم انتخاباتی صد در صد قانونی و در کمال سلامت، امنیت و آزادی داشته باشیم، افزود: برگزاری رقابتی همراه با رفاقت با مشارکت حداکثری مردم و در این حوزه دولت‌ها و شوراها با رای مردم جابجا می‌شوند.

وی افزود: همه تلاش وزارت کشور و ستاد انتخابات استان بر این است که به فرمایش رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم عمل شود، چرا که هر چه مشارکت بیشتر باشد؛ خارج از اینکه چه کسی رای خواهد آورد، منزلت بین‌المللی، مقبولیت و مشروعیت کشور، نظام و دولت در افکار عمومی جهان افزایش خواهد یافت و عزت انقلاب ما گسترش خواهد یافت.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #انتخابات #افزود #مازندران #اینکه #برگزاری #استان #یونسی #سیاسی #گذشته #اجرایی #وزارت #مشارکت #دیده‌اند #اشاره #اینترنت #انقلاب #برگزار #باشیم #مجریان #حداکثری #ارتباطی #کاربران #فراهم #به‌عنوان #شوراها #امنیتی #شکوهمندانه‌ترین #معاون #آموزش‌های #کارگیری #آماده #اسفند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : انتخابات بیانگر قدرت مردم است

*

*


X https://sport45.site/