‌مال اندوزی واشتغال بستگان جزو خطوط قرمز شوراهای اسلامی است

تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - ساعت : 20:18

کد مطلب: 29388 چاپ به اشتراگ گذاشتن

‌مال اندوزی واشتغال بستگان جزو خطوط قرمز شوراهای اسلامی است

مازندشورا: نوشهر- ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : نگاه منفعت فردی و اشتغال بستگان در شهرداری ها جزو خطوط قرمز شوراهای اسلامی شهر در حوزه کاری آنهاست.

مازندشورا: به گزارش ایرنا ، علیرضا یونسی روز دوشنبه در نشست کارگاه آموزشی اعضای اصلی منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای غرب مازندران در نوشهر افزود :‌ امروز شوراهای اسلامی باید بدانند عملکردشان زیرذره بین گاه مردم قرار خواهند کرد و اگر خارج از قوانین تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی عمل کنند مردم روی آن ها نظر می دهند.
فعالیت دستکم 316 عضو اصلی شورای اسلامی در 58 شهر مازندران همزمان با سراسر کشور از روز اول شهریور ماه سال جاری در این استان آغاز خواهد شد.
غرب مازندران دارای 35 شهر است که این شهرها از 108 کرسی شورای اسلامی شهر برخوردارند.
این کارگاه پیش از فعالیت رسمی اعضای اصلی منتخبان شوراهای اسلامی با هدف آشنایی آنان با قوانین و مقررات و آئین نامه ها، شرح وظایف و اختیارات شوراها، هیأت های تطبیق و حل اختلاف، نحوه ارتباط شوراهای اسلامی با مسئولان دستگاه های اجرایی اعلام شده از سوی وزارت کشوربرگزارشد .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این که اعضای شوراهای اسلامی در برخی از شهرهای این استان به دلیل مسائلی مانند درگیری ، تنش و هوای نفس در ارائه خدمات به مردم بدرستی عمل نکردند ، گفت‌ : ‌اتحاد،‌ همبستگی و صداقت از برجسته ترین ویژگی های این قشراست که می تواند زمینه ساز رضایت مندی مردم از عملکردشان باشد.
** همکاری در برقراری امنیت مهم ترین خواسته های شهروندان از شوراهای اسلامی
یونسی افزود :‌ امنیت یکی از مهم ترین خواسته های شهروندان از شوراهای اسلامی است و شوراهای اسلامی باید در اجرای طرح پایش تصویری با مسئولان اجرایی در این استان همکاری لازم را داشته باشند.
وی اظهارداشت : ‌‌هم اکنون با اینکه در خیلی از شهرهای این استان زیرساخت های اجرای این طرح فراهم شده ولی در برخی از شهرها این زیرساخت مهیا نیست و بیشتر جرائم نیز در این شهرها رخ می دهد.
** همت بلند شوراهای اسلامی در پیشگیری از به کارگیری اتباع بیگانه در شهرها
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اظهار نگرانی از ازدواج با اتباع بیگانه و طلاق آنان در بعضی از شهرهای این استان ، گفت : یکی از علت های چنین اتفاق اشتغال اتباع بیگانه در این استان است.
یونسی افزود :‌ نباید اجازه داد این افراد در شهرهای این استان فعالیت داشته باشند و متاسفانه با داشتن تعدادی فرزند زندگی را رها کرده و یا آن که نسل هایی که از آنان برجای مانده بی نام و نشان باشند.
وی پدیده تکدیگری ، طلاق ، اعتیاد و‌ سرقت را جزو جرائم و آسیب های اجتماعی موجود دراین استان برشمرد و در این حوزه از شوراهای اسلامی شهر خواست تا دراین حوزه همکاری لازم با مسئولان دستگاه های اجرایی داشته باشند.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654

سياسي

شوراي اسلامي

كارگاه اموزشي

نوشهر


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #اسلامی #شوراهای #استان #شهرهای #مازندران #باشند #شهرها #فعالیت #اجرایی #مسئولان #همکاری #افزود #اعضای #یونسی #اجتماعی #بیگانه #اتباع #خواسته #امنیت #شهروندان #زیرساخت #دراین #جرائم #اجرای #دستگاه #عملکردشان #نوشهر #منتخبان #کارگاه #قوانین #شورای #امنیتی #سیاسی #معاون #استانداری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ‌مال اندوزی واشتغال بستگان جزو خطوط قرمز شوراهای اسلامی است

*

*


X https://sport45.site/