شاگردان پاشا در وطنی طوفان به‌پا کردند/ نساجی مازندران 2، شهرداری تبریز 0

تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - ساعت : 18:16

کد مطلب: 34074 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نتیجه نهایی دیدار دو تیم نساجی و شهرداری

شاگردان پاشا در وطنی طوفان به‌پا کردند/ نساجی مازندران 2، شهرداری تبریز 0

مازندشورا: دیدار دو تیم نساجی مازندران و شهرداری تبریز با برد شیرین 2 بر صفر به سود ببرها به پایان رسید تا با کسب این سه امتیاز با 16 امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار گیرد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، در هفته هشتم لیگ یک فوتبال، دو تیم نساجی مازندران و شهرداری تبریز به میزبانی نساجی‌چی‌ها در ورزشگاه شهیدوطنی به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید و تیم شهرداری، با یک یار کمتر، ده نفره به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم، این ببرها بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند و عرصه را برای شهرداری تبریز تنگ و تنگ‌تر کردند.

این حملات شاگردان پاشازاده نتیجه داد و تیم فوتبال نساجی توانست در دقیقه 60، توسط احسان پیرهادی به گل نخست خود دست پیدا کند.

تیم میزبان که حمایت بی‌چون و چرای تماشاگران را همراه خود داشت دست از حملات برنداشت و با انگیزه افزایش گل به بازی ادامه دادند تا اینکه صاحب ضربه پنالتی شدند.

مجتبی ممشلی، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در دقیقه 75دومین گل ببرهای با انگیزه را به ثمر رساند.

در ادامه این‌بار نوبت شاگردان پاشازاده بود که یا یک یار کمتر و ده نفره به بازی ادامه دهند چراکه مهرداد عبدی در دقیقه87بازی مرتکب خطا شده و با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

 دیدار دو تیم نساجی مازندران و شهرداری تبریز با برد شیرین 2 بر صفر به سود ببرها به پایان رسید تا با کسب این سه امتیاز با 16 امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار گیرد.

به گزارش فارس، در بین دو نیمه بازی رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر و باشگاه نساجی به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، از نیروهای خدوم این ارگان تقدیر کردند.

86045

 

 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #شهرداری #نساجی #تبریز #ادامه #فوتبال #شاگردان #مازندران #انگیزه #پنالتی #امتیاز #دقیقه #حملات #گزارش #قائم‌شهر #نتیجه #ببرها #پاشازاده

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شاگردان پاشا در وطنی طوفان به‌پا کردند/ نساجی مازندران 2، شهرداری تبریز 0

*

*


X https://sport45.site/