شرمندگی در پرداخت هدیه قهرمانان پارالمپیکی وجود دارد/وضعیت ورزشگاه قائم‌شهر به مرز هشدار رسید

تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - ساعت : 13:31

کد مطلب: 34662 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

شرمندگی در پرداخت هدیه قهرمانان پارالمپیکی وجود دارد/وضعیت ورزشگاه قائم‌شهر به مرز هشدار رسید

مازندشورا: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ارتباط با پرداخت هدیه ورزشکاران پارالمپیکی در مازندران گفت: در پرداخت هدیه این افراد شرمندگی وجود دارد و تلاش‌های زیادی انجام شده است که نسبت به پرداخت هدیه استانی این افراد اقدام شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حبیب حسین‌زادگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در ارتباط با پرداخت هدیه ورزشکاران پارالمپیکی در مازندران اظهار کرد: در پرداخت هدیه این افراد شرمندگی وجود دارد و تلاش‌های زیادی انجام شده است که نسبت به پرداخت هدیه استانی این افراد اقدام شود.

وی تصریح کرد: تاخیر در پرداخت پارالمپیکی‌ها ممکن است سوء تفاهمی ایجاد شده باشد که چرا به این قشر از ورزشکاران توجه نمی‌شود ولی دستگاه ورزش مکاتبات لازم برای تامین اعتبار هدیه‌ها در نظر گرفته شده را انجام داده است و پیگیری این موضوع هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه هفته گذشته بحث عدم پرداخت هدیه پارالمپیکی‌ها را به استاندار مازندران اعلام کردیم، گفت: به ما قول دادند که از طریق سازمان برنامه و بودجه این موضوع پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که پاداش این ورزشکاران تامین شود.

این مسؤول اضافه کرد: در سه چهار ماهه گذشته با مسؤول سازمان بهزیستی هم صحبت شده است، تاکنون توفیقی حاصل نشده است و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه، بودجه‌ای را برای سال 96 در نظر بگیرد.

حسین‌زادگان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در ارتباط با وضعیت رفت و آمد این قشر بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از مراجعان شما افراد معلول هستند،چه اقداماتی برای تسهیل در ارتباط در ارتباط با تردد این قشر انجام می‌شود، گفت: بنده تلاش کردم تعداد کسانی که با ویلچر می‌آیند خودم برای ملاقات آنها حضور پیدا کنم، در کنار این مجموعه واحد حقوقی وجود دارد که در 99 درصد زمان حضور معلولان خودم خدمت آنها رسیدم.

وی درباره آسانسوری که ویژه مدیر در این مجموعه تعبیه شده است، بیان کرد: آخرین باری که از این آسانسور استفاده کردم یک سال قبل است، آسانسور جدید برای این مجموعه باید خریداری شود، البته آسانسور نمی‎توان به آن گفت بنده دو سه بار در این آسانسور گیر کردم و باید تلاش کنیم که زمینه مناسبی برای تردد معلولان و افراد عادی در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی استان قبل از حضورش را 80 سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این سرانه به یک و دو دهم متر رسیده است.

این مسؤول در ارتباط با وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در مازندران، افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام تنها مربوط به حوزه ورزش نیست در سایر حوزه‌ها هم پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد ولی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مازندران هم بیشتر از سایر حوزه‌ها است.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: در سفرهای رسمی تلاش شده که وزیر بازدید داشته باشند، در طول مدت سه سال به عنوان خدمتگزار بیشترین وقت را در این بخش گذاشتیم، 80 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در استان داریم که مقرر شد از منابع 27 صدم درصد ارزش افزوده اعتبار قابل اعتنای به مازندران اختصاص داده شود و در برنامه دو ساله 65 پروژه نیمه‌‌کاره مازندران به بهره‌برداری برسد.

وی در ارتباط با وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بیان کرد: در حال حاضر این ورزشگاه به مرز بحران نرسیده است البته به مرز هشدار رسیده است و تلاش داریم که اوضاع را به وضعیت مطلوب برسانیم.

86004/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #پرداخت #ارتباط #وضعیت #پروژه‌های #افراد #ورزشی #آسانسور #مسؤول #مجموعه #برنامه #مدیرکل #ورزشکاران #استان #ورزشگاه #جوانان #حسین‌زادگان #پروژه #معلولان #البته #داریم #حوزه‌ها #نیمه‌تمام #رسیده #افزود #عنوان #سرانه #موضوع #پارالمپیکی‌ها #تامین #هشدار #قائم‌شهر #شرمندگی #پارالمپیکی #اعتبار #گرفته #گذشته #بودجه #اینکه #اعلام #پیگیری #می‌کنیم

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شرمندگی در پرداخت هدیه قهرمانان پارالمپیکی وجود دارد/وضعیت ورزشگاه قائم‌شهر به مرز هشدار رسید

*

*


X https://sport45.site/