ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با حفظ روحیه انقلابی

تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - ساعت : 22:08

کد مطلب: 35355 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد

ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با حفظ روحیه انقلابی

مازندشورا: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حفظ روحیه انقلابی و استکبارستیزی و تقویت باورهای دینی از ضرورت‌های امروز جمهوری اسلامی است .

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری بعد از ظهر امروز در ششمین گردهمایی معاونان ، مدیران و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر اظهار کرد: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهداء(ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است و این شور توام با شعور حسینی در خیل عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی خود بیانگر عشق و ارادت شیعیان و مسلمانان جهان به امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اظهارات سخیف و بی‌پایه و اساس رئیس جمهور سبک مغز ایالات متحده (ترامپ) افزود: جمهوری اسلامی امروز خار در چشم و استخوان در گلوی نظام‌های سلطه و استکبار جهانی است و تمام عصبانیت آنها هم بخاطر حضور مقتدرانه و موفق ایران در حمایت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشورهای عراق ، سوریه و لبنان تمام نقشه‌های شوم ایالات متحده و هم پیمانانش را در منطقه به بن بست کشانده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه عزت  و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت‌های رهبر عظیم الشان انقلاب امروز نه تنها امید و اقتدار ایران اسلامی است بلکه امروز به عنوان یک نهاد محبوب و انقلابی در منطقه و دنیای اسلام  ایفای نقش می کند .

این مسؤول خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی را باعث افتخار دانست و اظهار کرد: خدمت کردن در نهاد مقدسی چون سازمان تبلیغات اسلامی باعث مباهات است و باید در همه حالات خود را سرباز امام زمان(عج) بدانیم و قدر این نعمت بزرگ را باید دانست.

شکریان‌امیری با اشاره به شخصیت عمر بن سعد و خواص بی‌بصیرت آن دوران  تصریح کرد: عمر سعد هم دنبال حکومت بود و هم می خواست وجه خود را حفظ کند و در دوراهی افتاد ولی نه به حکومت رسید و نه عاقبت بخیر شد.

وی به بی‌بصیرتی برخی خواص در فتنه سال 1388 اشاره کرد و افزود: در بحث فتنه 1388 برخی سران و عوامل اصلی فتنه می‌گفتند که نمی‌شود به این گستردگی تخلف کرد، ولی آن مسئله را بوجود آوردند و هنوز آثار خیانت فتنه گران در جامعه مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به بیان مقام معظم رهبری درباره سیم خاردار نفس اشاره کرد و افزود: در زمان‌های حساس و مکان های مهم به موقع عمل کردن و بصیرت داشتن مهم است و این گونه عمل کردن را باید از شهدای راه علم و هسته‌ای و شهدای مدافع حرم مانند شهدای خان طومان و شهید محسن حججی و همه شهداء ایران اسلامی الگو گرفت .

شکریان‌امیری پیرامون مسئله اربعین حسینی و ۲۸ صفر و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی، پیاده‌روی اربعین حسینی و خدمت به زائرین این حرکت عظیم باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی این اداره کل قرار گیرد و اعزام هیأت مذهبی به مشهد مقدس برای 28 صفر هم بسیار حائز اهمیت است که باید درباره این برنامه‌ها اهتمام ویژه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران درباره برنامه‌های شاخص فرهنگی از جمله گفتمان‌های دینی طلاب، انتخابات شورا هیأت‌های مذهبی، اعزام هیأت مذهبی ۲۸ صفر، زیارت از بعید پیامبر (ص) در شهرهای استان و.. مواردی مطرح کرد.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اسلامی #اشاره #حسینی #مذهبی #امروز #مازندران #تبلیغات #اربعین #انقلاب #درباره #دانست #شورای #شهدای #منطقه #انتخابات #فرهنگی #جمهوری #افزود #پنجمین #برگزاری #اظهار #شهرهای #برنامه‌های #اعزام #انقلابی #دنیای #حجت‌الاسلام #مسئله #پاسداران #متحده #مقاومت #اقتدار #ایالات #حکومت #شکریان‌امیری #مدیرکل

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با حفظ روحیه انقلابی

*

*


X https://sport45.site/