بیرانوند : عدم شرکت کشورها در مسابقات جهانی وزنه برداری این رشته را با چالش مواجه می کند

تاریخ انتشار : پنج شنبه 04 آبان 1396 - ساعت : 03:10

کد مطلب: 35923 چاپ به اشتراگ گذاشتن

بیرانوند : عدم شرکت کشورها در مسابقات جهانی وزنه برداری این رشته را با چالش مواجه می کند

مازندشورا: ساری - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورگفت : عدم شرکت کشورها در مسابقات جهانی وزنه برداری این رشته را با چالش جدی مواجه می کند.

مازندشورا: محسن بیرانوند چهارشنبه شب پس از رکوردگیری وزنه برداران ملی پوش در بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگر کشورها تیم های خود را به مسابقات جهانی وزنه برداری اعزام نکنند ، خطر حذف رشته وزنه برداری در مسابقات المپیک وجود دارد که این امر می تواند برای کشور ما بسیار ناراحت کننده باشد.
وی گفت : متاسفانه در مسابقات جهانی پیش رو در آمریکا 9 تیم شرکت نمی کنند که این امر نگرانی بسیاری برای رشته وزنه برداری به همراه دارد ، اما تیم ملی وزنه برداری ایران بدون توجه به این حاشیه ها به طور جدی به تمرینات خود ادامه می دهد.
بیرانوند افزود : خوشبختانه امشب وزنه برداران ما رکورد های خوبی ثبت کرده اند و وزنه هایی را بالای سربردند که تاکنون این کار انجام نشده بود.
وی ادامه داد : درحال حاضر بزرگترین رقیب ما رکورد ملی پوشان ماست که به طور جدی به دنبال ارتقای این رکورد تا مسابقات جهانی هستیم .
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت : برای مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا هشت وزنه بردار در پنج وزن 69،85،94،105 و فوق سنگین اعزام خواهند شد که امیدواریم با کسب مدال های خوش رنگ قلب مردم ایران را شاد کنیم.
بیرانوند میزبانی بابلسر را بسیار خوب و مناسب توصیف کرد و افزود : ملی پوشان ما در یک فضای آرام و مطلوب توانستد رکوردهای خود را به ثبت برسانند.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654

ورزش

وزنه برداري

بيراروند

مسابقات آمريكا


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #مسابقات #برداری #جهانی #بیرانوند #افزود #رکورد #آمریکا #بسیار #پوشان #ادامه #خبرنگار #کشورها #برداران #بابلسر #اعزام

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بیرانوند : عدم شرکت کشورها در مسابقات جهانی وزنه برداری این رشته را با چالش مواجه می کند

*

*


X https://sport45.site/