مازندران قطب تنیس روی میز کشور شود

تاریخ انتشار : شنبه 08 آبان 1395 - ساعت : 12:52

کد مطلب: 8585 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران قطب تنیس روی میز کشور شود

مازندشورا: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افزایش مدال آوری ورزشکاران در رشته ورزشی تنیس روی میز گفت: مازندران قطب تنیس روی میز کشور شود.

مازندشورا: به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حبیب حسین زادگان ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تنیس میز مازندران اظهار داشت: ورزش مازندران از رتبه و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و باید دستاوردهای این حوزه صیانت شود.

وی افزود: برنامه میان مدت و بلندمدت برای تعالی ورزش مازندران را در دستور کار داریم تا سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه فعالیت جمعی باید به مفهوم واقعی اجرایی شود، تصریح کرد: باید در حوزه ورزش و مدال‌آوری در همه رشته‌های ورزشی تلاش شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران در اکثر رشته‌های ورزشی مدال آوری کرده است، افزود: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی بوده و این جایگاه بسیار ارزشمند است.

وی با اعلام اینکه فدراسیون تنیس روی میز نیز برنامه‌های ویژه برای تعالی این رشته ورزشی ببیند، گفت: مازندران به واسطه برخورداری از ورزشکاران موثر در حوزه تنیس روی میز باید پایتخت تنیس روی میز کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه تنیس روی میز بانوان و آقایان در استان بسیار شکوفا شده است، افزود: امیدواریم با برگزاری مسابقات و برپایی مسابقات علمی و فنی جایگاه تنیس روی میز استان ارتقا یابد و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در همه حوزه‌های ورزشی درخشیده است، گفت: اکنون 114 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داریم که باید تعداد تنیسورهای سازمان یافته مازندران افزایش یابد.

حسین زادگان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 212 مدال توسط ورزشکاران مازندران در آوردگاه‌های ملی و بین المللی کسب شده است، افزود: در سال جاری به طور میانگین در هر روز یک مدال برای مازندران کسب شده است.

علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: باید همه ورزشکاران و مسئولان برای اعتلای تنیس روی میز تلاش کنند.

وی افزود: تنیس روی میز مازندران دارای ورزشکاران مدال آور و اثرگذار بوده و به مدال آوری توجه شود.

به گزارش تسنیم، در این نشست با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مجمع انتخابات برگزار که از بین دو نامزد به نام‌های محمد جویباری و هادی باحشمت، در نهایت باحشمت با کسب 11 رای توانست سکان ریاست هیئت تنیس روی میز مازندران را به دست بگیرد.

محمد جویباری پیش از این به مدت سه ماه سرپرست هیئت تنیس روی میز مازندران بوده است.

انتهای پیام/
 


منبع : تسنیم - مازندران

برچسب ها : #مازندران #اینکه #افزود #ورزشی #ورزشکاران #استان #جایگاه #زادگان #جوانان #فدراسیون #مدیرکل #مسابقات #باحشمت #جویباری #یافته #بسیار #داریم #تسنیم #گزارش #انتخابات #اظهار #اشاره #تعالی #رشته‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مازندران قطب تنیس روی میز کشور شود

*

*


X https://sport45.site/