استقبال از قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی+تصاویر

تاریخ انتشار : یکشنبه 09 آبان 1395 - ساعت : 13:35

کد مطلب: 8685 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با حضور مردم و مسؤولان صورت گرفت

استقبال از قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی+تصاویر

مازندشورا: با حضور مردم و مسؤولان، محمد‌جواد ابراهیمی قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی استقبال شد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ظهر امروز مراسم استقبال از قهرمان کشتی دانشجویان جهان با حضور مردم و مسئولان در شهرستان سوادکوه‌شمالی برگزار شد.

محمد‌جواد ابراهیمی در وزن 86 کیلو‌گرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان که روزهای چهارم و پنجم آبان‌ماه در شهر «کروم ترکیه» برگزار شد با شکست چهار کشتی‌گیر از کشور‌های کانادا، قزاقستان، روسیه و مجارستان به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

وی در در وزن 86 کیلوگرم در دور اول، «جردن استین» از کانادا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و در دور بعد نیز حریف خود از قزاقستان را 6 بر یک مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد «آلبرت ایکایف» از روسیه گذشت و در دیدار فینال «میهایلی ناگی» از مجارستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

به گزارش فارس، تیم دانشجویان ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان با پنج مدال طلای یونس سرمستی، رضا افضلی، محمدجواد ابراهیمی، امیر محمدی و سیدرضا موسوی در اوزان 57، 74، 86 و 125 کیلوگرم و سه مدال برنز مهران نصیری، میثم حیدری و حامد رشیدی در اوزان 61، 65 و 70 کیلوگرم و کسب 74 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های روسیه و ترکیه در این رقابت ها به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/86015/ت


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #دانشجویان #روسیه #قهرمانی #کیلوگرم #قزاقستان #کانادا #مجارستان #اوزان #ترکیه #رقابت‌های #سوادکوه‌شمالی #قهرمان #گزارش #برگزار #ابراهیمی #استقبال

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : استقبال از قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی+تصاویر

*

*


X https://sport45.site/