بازیکنانم از تیم حریف سرتر بودند/ فخرالدینی نباید درگیر می‌شد

تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 - ساعت : 17:11

کد مطلب: 9076 چاپ به اشتراگ گذاشتن

علی دایی:

بازیکنانم از تیم حریف سرتر بودند/ فخرالدینی نباید درگیر می‌شد

مازندشورا: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود مشکلاتی که در این مدت داشتیم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، علی دایی عصر امروز بعد از بازی تیمش مقابل نساجی در جام حذفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به بازیکنان تیم نفت به‌ دلیل ارائه بازی خوب و کسب نتیجه تبریک می‌گویم، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که در این مدت داشتیم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم.

وی افزود: در هر دو نیمه سرتر از تیم نساجی بودیم و مالکیت توپ و موقعیت بیشتری داشتیم و این نتیجه که کسب کردیم عادلانه‌ بود.

سرمربی تیم نفت تهران به جو ورزشگاه شهید وطنی اشاره کرد و متذکر شد: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردیم و فیلم بازی خونه‌به‌خونه و نساجی را به آنان نشان دادیم و از آنان خواستیم تا با حفظ آرامش خود بازی کنند که در نیمه نخست اتفاق بدی افتاد و بازی برای دقایقی متوقف شد اما در نیمه دوم بازیکنان تیم نفت با آرامش به بازی پرداختند.

دایی تصریح کرد: فخرالدینی نباید درگیر می‌شد اما بازیکن نساجی هم درگیر شد و با وجود این همه تماشاچی کار بازیکن نفت اشتباه بود اما داور می‌توانست  قضیه را بهتر حل و فصل کند.

آقای گل بازی‌های ملی تاریخ فوتبال دنیا با بیان اینکه وجود  هوادار برای تیم نساجی نعمت است اما کافی نیست، اظهار کرد: باید تیم پشت صحنه‌ای که نساجی را حمایت می‌کند، قوی باشد چرا که معتقدم تیم پشتیبانی بیش از 40 درصد در پیروزی و یا شکست تیم نقش دارد؛ اما متأسفانه  تیم ما و نساجی از داشتن این تیم محروم هستیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال بدون دریافت ضمانت‌های لازم و اجرایی عمل می‌کند و با این‌کار به بازیکن و کادر فنی ظلم می‌کنیم چراکه بازیکن باید آرامش داشته داشته باشد و از همین راه کسب درآمد کند و جواب خانواده‌اش را بدهد و وقتی با تمام وجود از همه چیز خود می‌گذرد باید برایش خروجی قابل قبولی داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس تصریح کرد: تیم نساجی هم مثل تیم نفت تهران است که ما را با مشکلات و گرفتاری‌های بسیار رها کرده‌اند.

دایی به حضور پرشور تماشاگران در ظهر پنج‌شنبه اشاره و اظهار کرد: این حضور تحسین‌برانگیز است ولی گلایه‌ای هم از آنان دارم که این عزیزان آنقدر کلاس و شخصیتشان بالاست که نباید فحش بشنویم چراکه شهرستان قائم‌شهر آدم‌های خیلی بزرگ دارد و تماشاگران و هواداران باید قدری سعه‌صدر داشته باشد و از دشنام دادن پرهیز کنند.

وی به وزیر جدید ورزش و جوانان تبریک گفت و افزود: به آقای سلطانی‌فر تبریک می‌گویم و معتقدم که دیر آمد و زودتر از این‌ها باید سکان وزارت ورزش را در دست می‌گرفت، چراکه وی می‌تواند تغییراتی در ورزش ما ایجاد کند و کسانی را انتخاب کند که از دل ورزش برخاسته باشند و مشکلات را حل کنند.

دایی در رابطه با ادامه بازی در جام حذفی بیان کرد: باید از فردا پیگیر باشیم که مالکان باشگاه چه می‌کنند و یک‌ماه است که امروز و فردا می‌کنند و قول‌های بیهوده می‌دهند و در طی این چند روز بچه‌ها تصمیم می‌گیرند.

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه همان روز نخست 20 درصد از پولمان را گرفتیم تصریح کرد: متأسفانه لباس نداریم و امروز هر بازیکنی یک پیراهن داشت و اگر لباسش پاره می‌شد کاری نمی‌توانستیم بکنیم و بازیکنان ما حتی جوراب فوتبالی نداشتند و یک‌ساعت مانده به بازی از قائم‌شهر جوراب تهیه کردیم و خریدیم.

وی در پایان به غیبت بازیکنان کلیدی تیم همچون قاضی و مبعلی اشاره کرد و گفت: این چند نفر به دلیل غیبت حضور نداشتند و تیم نساجی هم فشار آنچنانی نیاورد که ضد حمله کنیم و ما بازی خودمان را انجام دادیم.

به گزارش فارس، قبل از شروع بازی امروز، تابلوفرش نفیسی از طرف اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال شهرستان قائم‌شهر به علی دایی اهداء شد.

انتهای ‌پیام/86017/ذ40


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نساجی #قائم‌شهر #امروز #بازیکنان #بازیکن #فوتبال #افزود #اشاره #آرامش #چراکه #تصریح #اظهار #کردیم #می‌شد #درگیر #نباید #اینکه #شهرستان #تبریک #مشکلات #معتقدم #تماشاگران #جوانان #نداشتند #جوراب #می‌کند #داشتیم #بچه‌ها #فخرالدینی #تهران #دادیم #می‌گویم #نتیجه #گزارش #سرمربی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بازیکنانم از تیم حریف سرتر بودند/ فخرالدینی نباید درگیر می‌شد

*

*


X https://sport45.site/