آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در مسیر کندوان/ برف‌روبی 80 کیلومتر از مسیر

تاریخ انتشار : پنج شنبه 04 آذر 1395 - ساعت : 23:48

کد مطلب: 10632 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس نمایندگی راهداری در چالوس خبر داد

آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در مسیر کندوان/ برف‌روبی 80 کیلومتر از مسیر

مازندشورا: رئیس نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در جاده چالوس خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در زمان وقوع بحران برف این‌روزها با نمک‌پاشی در مسیر تردد را برای هم‌وطنان بازگشایی کردند.

مازندشورا:زمان اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی راهداری در زمان وقوع بحران برف در منطقه، اظهار کرد: در مدت سه‌ روزی که از بارش برف سنگین در استان مازندران می‌گذرد نیروهای راهداری چالوس توانستند 80 کیلومتر از مسیر جاده کندوان را برف‌روبی کنند.

وی از افتادن درختان برخی از مسیر جاده چالوس به‌دلیل بارش برف سنگین خبر داد و افزود: در مناطقی از طول مسیر جاده کندوان در قسمت پارک فین شهرستان چالوس با بارش برف سنگین 50 اصله درخت از ریشه کنده شد و در مسیر تردد قرار گرفت که با همکاری منابع طبیعی و فرمانداری چالوس با همت نیروهای راهداری این مسیرها نیز پاک‌سازی شد.

رئیس نمایندگی راهداری حمل و نقل جاده‌ای چالوس با بیان اینکه در طول مسیر جاده کندوان در منطقه خاکک کار ریزش‌برداری نیز در چند مرحله انجام شد، خاطر‌نشان کرد: از دیگر اقداماتی که این‌روزها توسط راهداری انجام شد پاک‌سازی و باز کردن محور کلاردشت به مرزن‌آباد بود.

این مسؤول به نمک‌پاشی در محور کناره چالوس در این‌روزها خبر داد و اظهار کرد: محورهای اصلی در منطقه نمک‌پاشی شده و مسیر تردد بازگشایی شد و در صورت مساعد شدن هوا وارد روستاهای بخش‌های مرکزی چالوس، کلاردشت و مرزن‌آباد می‌شویم.

اکبرپور با اشاره به اینکه در صورت مساعد شدن هوا احتمال یخبندان مسیر دور از ذهن نیست، افزود: نمک‌پاشی برای روزهای آینده نیز انجام می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی چالوس با راهداری، یادآور شد: با در اختیار نهادن نمک به دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها خودشان وارد عمل شده و اقدام به نمک‌پاشی معابر روستایی کردند.

 رئیس نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس با اشاره به اینکه در طول این مدت با کمبودی برای رفع مشکلات روبه‌رو نبودیم، اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس علاوه بر ایجاد شرایط امن در مسیر جاده کندوان برای کمک‌رسانی به شهرستان‌های اطراف نیز اقداماتی مانند در اختیار گذاشتن نمک برای نمک‌پاشی و ماشین‌آلات برای برف‌روبی صورت داد.

این مسؤول بیان کرد: در مجموع با توجه به خدمات ملی که در طول سال توسط راهداری در مسیر کندوان ارائه می‌شود امکانات و نیروی انسانی به اندازه کافی نیست.

وی یادآور شد: راهداری چالوس با امکانات موجود در حال حاضر بیشترین خدمات را ارائه می‌کند که با توجه به فرسوده بودن بسیاری از ماشین‌آلات موجود قطعاً با تجهیز به ماشین‌آلات مدرن و به‌روز وسعت خدمات‌رسانی نیز بیشتر می‌شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس درباره وضعیت اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس برای روز جمعه نیز بیان کرد: با هماهنگی پلیس راه خبر اعمال محدودیت ترافیکی به‌اطلاع می‌رسد چرا که در صورت مساعد شدن هوا و ایجاد یخبندان در مسیر نمک‌پاشی از صبح زود در مسیر کندوان انجام می‌شود.

اکبرپور در پایان با تأکید بر استفاده زنجیر چرخ توسط رانندگانی که قصد تردد در مسیر جاده کندوان دارند، گفت: اگر چه تا کنون مشکل خاصی در تردد ایجاد نشد اما از رانندگان می‌خواهیم با توجه به مشکلات احتمالی مانند ریشه‌کن شدن درختان به‌دلیل سست شدن ریشه‌ها که همزمان با بارش برف سنگین ایجاد می‌شود و یا ریزش سنگ در مسیر با رعایت سرعت و قوانین مطمئنه در مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/86028/ن40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #چالوس #راهداری #کندوان #نمک‌پاشی #ایجاد #جاده‌ای #سنگین #مساعد #اینکه #ماشین‌آلات #اظهار #منطقه #برف‌روبی #نیروهای #نمایندگی #اکبرپور #اشاره #اختیار #یادآور #مانند #مشکلات #موجود #محدودیت #ترافیکی #اعمال #دهیاران #ارائه #امکانات #خدمات #این‌روزها #افزود #همکاری #به‌دلیل #درختان #کیلومتر #شهرستان #پاک‌سازی #اقداماتی #مرکزی #یخبندان #مسؤول #مرزن‌آباد #کلاردشت #اسلامی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در مسیر کندوان/ برف‌روبی 80 کیلومتر از مسیر

*

*


X https://sport45.site/