60 درصد از معتادان محمودآباد زیر 26 سال هستند

تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - ساعت : 09:47

کد مطلب: 11933 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار محمودآباد:

60 درصد از معتادان محمودآباد زیر 26 سال هستند

مازندشورا: یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود : 10 درصد از زنانی که طلاق می گیرند ، پس از آن به اعتیاد روی می آورند

مازندشورا: یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود : 10 درصد از زنانی که طلاق می گیرند ، پس از آن به اعتیاد روی می آورند .

وی از اعتیاد به عنوان تهدید جدی برای جوانان یاد کرد و گفت که 56 تا 60 درصد از معتادان شهرستان زیر 26 سال هستند.

فرماندار محمود آباد افزود : باید با آگاهی دادن به والدین ، کارکنان و معلمان به صورت مستمر ، مهارت دور کردن جوانان از معضل اعتیاد را به آنان آموزش داد .

وی گفت : یکی از معظل های بزرگ ما در حال حاضر این است که 58 درصد از معتادین ما به سمت مصرف چند نوع مواد پیش رفته و این خود از بحث های جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف پور با بیان اینکه سالانه یکهزار میلیارد تومان به منظور درمان و آموزش و پیشگیری در حوزه اعتیاد هزینه می شود ، گفت : این هزینه برای جلوگیری از این بلا بوده و یک عزم جدی برای اجتماعی کردن بحث اعتیاد در جامعه را می طلبد.

وی افزود : همه مردم ما باید آگاهی و حساسیت لازم در این زمینه داشته و منفعلانه با موضوع اعتیاد و فرد معتاد برخورد نکنند.

وی بهره مندی از سازمان های مردم نهاد ، هیات های مذهبی ، تشکل های اجتماعی و همچنین رسانه ها اعم از مکتوب ، دیداری و شنیداری به عنوان ظرفیت های اثرگذار یاد کرد و افزود : این نهاد ها باید ورود پیدا کنند تا اثر گذاری خوبی را در کاهش اعتیاد در جامعه شاهد باشیم .

فرماندار محمودآباد با اشاره به 25 نوع آسیب اجتماعی که در حال حاضر در کشور مطرح است ، بیان کرد : نگاه ما باید اجتماعی باشد نه تجاری تا بتوانیم برای اطلاع رسانی به خوبی قلم زده و مفید باشیم.


منبع : ایرنا

برچسب ها : #مواد مخدر #جوانان #اعتیاد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : 60 درصد از معتادان محمودآباد زیر 26 سال هستند

*

*


X https://sport45.site/