تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - ساعت : 20:29

کد مطلب: 15827 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در گفتگو با مهر مطرح شد:

حکم فرماندار آمل صادر شد/ تغییر ۲۴ ساعته فرماندار

مازندشورا: آمل - نماینده مردم آمل در مجلس از صدور حکم برای جعفر رسولی از سوی وزارت کشور به عنوان فرماندار ویژه آمل خبر داد.

مازندشورا:عزت الله یوسفیان دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر از تایید حکم جعفر رسولی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل خبر داد و گفت: این حکم از سوی وزارت کشور صادر شد و چند روز آینده مراسم معارفه فرماندار جدید برگزار می شود.

به گزارش مهر، پیش از ظهر دوشنبه با حضور استاندار مازندران لطف الله آجودانی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شد که این مراسم با انتقاد جمعی از هیئت رزمندگان و امامان جمعه آمل مواجه شد.

همچنین در روز جاری، جمعی از اعضای هیئت رزمندگان آمل با حضور در فرمانداری آمل نسبت به انتصاب آجودانی به عنوان سرپرست فرمانداری اعتراض کردند.

با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت، نماینده مردم آمل در مجلس از تایید حکم فرمانداری برای جعفر رسولی خبر می دهد. این درحالی است که تلاش خبرنگار مهر برای کسب نظرات مسئولان استانداری مازندران در این زمینه بی نتیجه مانده است.

در عین حال، احمد مظفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در پیگیری خبرنگار مهر از صدور حکم فرمانداری آمل برای جعفر رسولی اظهار بی اطلاعی کرد.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #فرمانداری #فرماندار #عنوان #مازندران #رسولی #خبرنگار #استانداری #رزمندگان #سرپرست #استاندار #تایید #گفتگو #مراسم #آجودانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حکم فرماندار آمل صادر شد/ تغییر ۲۴ ساعته فرماندار

*

*


X https://sport45.site/