توزيع 8۰۰  هزار عدد پاکت پرداخت هدیه جشن نيكوكاري در مازندران/ ایجاد 4 هزار فرصت شغلی

تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 - ساعت : 16:12

کد مطلب: 16155 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدير كل كميته امداد مازندران:

توزيع 8۰۰ هزار عدد پاکت پرداخت هدیه جشن نيكوكاري در مازندران/ ایجاد 4 هزار فرصت شغلی

مازندشورا: مدير كل كميته امداد امام خمینی مازندران از توزيع 8۰۰ هزار عدد پاکت پرداخت هدیه جشن نيكوكاري در استان مازندران خبر داد و گفت: اين پاكت‌هاي در بين اقشار مختلف بسيجيان، بازاريان و دانش‌آموزان توزيع و پس از جمع‌آوري در بين نيازمندان توزيع مي‌شود.

مازندشورا:رضا نوروزی‌جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: جشن نیکوکاری برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند امروز 18 اسفندماه در سراسر کشور و استان مازندران برگزار شد و در دو روز آینده هم جشن نیکوکاری در سطح شهرستان برگزار است.

وی با اعلام اینکه جشن نیکوکاری برای کمک به دانش‌آموزان و افراد نیازمند، 18 تا 20 اسفند در استان برگزار می‌شود، افزود: این جشن در سه روز متوالی در سطح مدارس، پایگاه‌های امداد و نماز جمعه استان مازندران برگزار است و بیش از 300 پایگاه امداد منتظر کمک‌های مردمی در این جشن هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: برای توزیع این کمک‌ها به دست نیازمندان هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال، با برنامه‌ریزی انجام شده، 24 ساعت بعد، از طریق مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و شهرستان توزیع می‌شود.

این مسؤول در ادامه همچنین با اشاره به اینکه کمیته امداد توانمندسازی در سطوح مختلف جامعه را با قوت دنبال می‌کند، یادآور شد: بر همین اساس در کنار توانمندسازی افراد جامعه در بخش اشتغال که از مهمترین توانمندی‌ها است، توانمندی در ازدواج، تحصیل، درمان، مسکن و.. هم با قوت دنبال می‌شود.

 نوروزی‌جعفری ادامه داد: در طول سال کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را برای توانمندسازی افراد مددجوی تحت پوشش در دستور کار دارد که در بخش دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری با تمام توان وارد عمل شده است.

وی گفت: مردم مازندران در کمک به نیازمندان همواره کمک‌کار و یاری‌گر امداد بوده‌اند و برای همین منظور، امسال بیش از 280 میلیارد ریال از طریق صندوق صدقات، جشن عاطفه‌ها و در طرح اکرام ایتام به کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان کمک شده است.

مدیرکل امداد امام خمینی مازندران اظهار کرد: آموزش مهارت‌های مختلف در بین خانواده‌های مددجویان در بخش قبل، حین و بعد از ازدواج، آموزش‌های مهارت‌های لازم برای اشتغال‌زایی و همچنین آموزش برای رشته‌های مختلف تحصیلی در صورت نیاز در دستور کار است.

این مسؤول با اعلام اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 4 هزار فرصت شغلی در مازندران امسال ایجاد می‌شود، افزود: امیدواریم با ایجاد اشتغال در جامعه، ضمن پایداری زندگی در بین مددجویان، وابستگی آنان به امداد کم شود.

وی گفت: ارائه خدمت مناسب و در خور شأن و منزلت مددجویان، از مهمترین وظایفی است که در امداد دنبال می‌شود تا ضمن حفظ کرامت انسانی در امداد، نیاز نیازمندان تا حد مناسبی برطرف شود.

انتهای پیام/86002/ج30


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #امداد #مازندران #نیکوکاری #نیازمندان #برگزار #کمیته #دنبال #امسال #مختلف #افراد #توانمندسازی #جامعه #مددجویان #دانش‌آموزان #کمیته امداد #شهرستان #ایجاد #استان #نیازمند #اینکه #آموزش #مهارت‌های #عاطفه‌ها #مهمترین #اشتغال #دستور #ازدواج #فرصت شغلی #توزیع #افزود #اعلام #اظهار #مدارس #کمک‌های #ادامه #مسؤول #خمینی #همچنین

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : توزيع 8۰۰ هزار عدد پاکت پرداخت هدیه جشن نيكوكاري در مازندران/ ایجاد 4 هزار فرصت شغلی

*

*


X https://sport45.site/