غبارروبی و عطرافشانی 800 امام‌زاده مازندران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 - ساعت : 13:16

کد مطلب: 17578 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد

غبارروبی و عطرافشانی 800 امام‌زاده مازندران

مازندشورا: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طی هفته اخیر بیش از 400 بقعه متبرکه مازندران عطرافشانی شدند، گفت: تا پایان امسال 400 امام‌زاده دیگر و در مجموع 800 بقعه متبرکه و امام‌زاده استان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

مازندشورا:حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری از شنبه هفته جاری 28 اسفند در 274 بقعه و امام‌زاده مازندران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین عطرافشانی و غبارروبی ضریح امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان، افزود: با نزدیکی سال جدید آیین عطرافشانی و غبارروبی ضریح امام‌زادگان مازندران آغاز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طی هفته اخیر بیش از 400 امام‌زاده و بقعه متبرکه مازندران عطرافشانی شدند، تصریح کرد: تا پایان امسال 400 امام‌زاده دیگر و در مجموع 800 بقعه متبرکه و امام‌زاده مازندران غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه شاخص مازندران که مجری طرح نوروزی آرامش بهاری هستند با حضور خادمین، مسؤولان و... عطرافشانی شدند.

قربانی با بیان اینکه امام‌زادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، گفت: گردشگری مذهبی یکی از نیازهای روز جامعه به‌شمار می‌رود که باید به آن بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/86031/غ2


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #عطرافشانی #متبرکه #امام‌زاده #غبارروبی #آرامش #امام‌زادگان #بهاری #نوروزی #اینکه #فرهنگی #اوقاف #معاون #قربانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : غبارروبی و عطرافشانی 800 امام‌زاده مازندران

*

*


X https://sport45.site/