کاهش ساعت کاری ادارات آمل تا ساعت 12

تاریخ انتشار : یکشنبه 08 مرداد 1396 - ساعت : 05:17

کد مطلب: 27623 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کاهش ساعت کاری ادارات آمل تا ساعت 12

مازندشورا: ساری - ایرنا - فرماندار آمل گفت که در پی افزایش دمای هوا و مشکل در پست برق 60/230 کیلوولت بابکان ، ساعت کار ادارات در این شهرستان برای روز یکشنبه تا ساعت 12 ظهر تعیین شده است .

مازندشورا: سیدجعفر رسولی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تصمیم را مدیریت بحران شهرستان که به ریاست معاون استاندار در فرمانداری آمل تشکیل شد ، اتخاذ کرده است تا در زمان پیک مصرف برق ، مشکلی برای تامین برق شهرستان ایجاد نشود.
وی گفت : بر این اساس ساعت کاری ادارات شهرستان آمل فردا یکشنبه از ساعت 6 و 30 دقیقه آغاز می شود و ساعت 12 پایان می یابد.
استانداری مازندران پیش از این ساعت کار ادارات استان را برای شنبه هفتم و یکشنبه هشتم مرداد به خاطر افزایش دمای هوا و جلوگیری از قطعی برق ساعت 6 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه تعیین کرده بود.
فرماندار آمل از مدیران و کارکنان ادارات دولتی و نیز شهروندان این شهرستان خواست که با توجه به گرمای کم سابقه و حادثه آتش سوزی در ترانس ایستگاه انتقال برق شهرستان ، در مصرف برق صرفه جویی کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ظهر شنبه ایستگاه انتقال برق 60/230 کیلوولت بابکان آمل که تامین کننده اصلی برق این شهرستان بود ، دچار آتش سوزی شد و برق مشترکان این شهرستان و تعدادی از مشترکان در شهرهای محمودآباد و بابل برای چند ساعت قطع شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که در پی این حادثه از این پست برق بازدید کرده بود ، گفت که با جابه جایی ترانس های موجود در ایستگاه انتقال برق 60/230 کیلوولت بابکان ، برق شهر آمل و شهرهای اطراف وصل شده است.
حسین افضلی افزود، که افزایش قابل توجه دمای هوا و رسیدن به حدود 40 درجه باعث افزایش بی رویه در مصرف برق شد تا این که یکی از ترانس های شبکه انتقال و فوق توزیع ایستگاه بابکان تحمل بار مصرف را از دست داد و دچار آتش سوزی شد.
افزایش دمای هوای مازندران تا 40 درجه در بعضی از مناطق مازندران در روز شنبه ، میزان مصرف برق در این استان را به طرز کم سابقه ای افزایش داد.
شرکت توزیع برق مازندران پیش از این پیش بینی کرده بود که ممکن است این استان به صورت مقطعی و نقطه ای دچار قطعی شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

اقتصاد

تغيير ساعت كار ادارات

آمل

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #شهرستان #مازندران #ادارات #افزایش #انتقال #ایستگاه #خبرنگار #ترانس #بابکان #استان #دقیقه #توزیع #شهرهای #کیلوولت #مشترکان #حادثه #تامین #یکشنبه #ایرنا #سابقه #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کاهش ساعت کاری ادارات آمل تا ساعت 12

*

*


X https://sport45.site/