۲ کلاهبردار در محمودآباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - ساعت : 15:30

کد مطلب: 27828 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون اجتماعی انتظامی مازندران:

۲ کلاهبردار در محمودآباد دستگیر شدند

مازندشورا: ساری - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار یک میلیاردی که با وعده ارائه انشعاب برق خارج از نوبت از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا باقری اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت برخی شهروندان در شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی دو نفر با وعده ارائه انشعاب خارج از نوبت برق ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به کلاهبرداری این افراد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: پس از شناسایی محل سکونت این افراد با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از شهروندان با وعده ارائه انشعاب برق خارج از نوبت اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #افراد #تحقیقات #کلاهبرداری #انتظامی #فرماندهی #ماموران #آگاهی #شناسایی #قضائی #اجتماعی #متهمان #انشعاب #ارائه #باقری #سرهنگ #دستگیر #اظهار #شهروندان #معاون #شهرستان #محمودآباد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ۲ کلاهبردار در محمودآباد دستگیر شدند

*

*


X https://sport45.site/