ساری ، پیشتاز در اجرای طرح پایلوت جی نف

تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 - ساعت : 03:37

کد مطلب: 27857 چاپ به اشتراگ گذاشتن

ساری ، پیشتاز در اجرای طرح پایلوت جی نف

مازندشورا: ساری - ایرنا - مدیر کل پست مازندران با اشاره به اجرای پایلوت طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور در سه شهر این استان ، گفت که شهر ساری تاکنون پیشتاز بوده است .

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسماعیل بوداغی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر از ساری ، قائمشهر و محمود آباد به عنوان سه شهری یاد کرد که طرح جی نف به صورت آزمایشی در آنها در حال اجراست .
وی گفت : تاکنون در شهرستان ساری نقشه طول و عرض جغرافیایی از سوی شهرداری برای اجرای این طرح در اختیار شرکت پست قرار گرفته است .
او افزود : بزودی اطلاعات شهرستان های قائمشهر و بعد هم محمود آباد برای اجرای طرح آماده سازی می شود .
طرح مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن یا جی نف طرحی است که در آن به یک مکان یک کد ، یک آدرس حداکثر سه سیلابی ، تخصیص طول و عرض جغرافیایی و هوشمند سازی مکان یابی اختصاص می یابد.
دسترسی سریع به نشانی استاندارد و مکان جغرافیایی ، امکان جانمایی مکان ، امکان سرویس دهی سریع و مطمئن در حوادث با مدیریت بحران ، ایجاد سرویس و تائید استعلام نشانی مبنی بر نقشه برای سازمان ها و دستگاه های متقاضی و غیره از مهم ترین مزایای اجرای این طرح است.
** آموزش دهیاران برای اجرای طرح سیماک
مدیرکل پست مازندران همچنین با اشاره به اجرای طرح یکپارچه مدیریت املاک کشور ' سیماک ' در این استان ، گفت : در فاز نخست اجرای این طرح مقرر شد تا 2 هزار و 250 دهیار آموزش های لازم را فرا بگیرند.
وی همچنین از افزود که 28 دستگاه اجرائی درگیر در اجرای این طرح هم آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت .
بوداغی یکپارچگی و به اشتراک گذاری اطلاعات ، قانون مندی و بهینه سازی فرایند ، اعمال مدیریت و نظارت بر فرایند صدور مجوز ، قطع ارتباط ارباب رجوع با کارمند را از مهم ترین مزایای اجرای این طرح برشمرد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

اقتصاد

طرح جي نف

شركت پست

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #اجرای #مدیریت #آموزش #جغرافیایی #نشانی #قائمشهر #مزایای #سیماک #مازندران #فرایند #همچنین #دستگاه #سرویس #افزود #محمود #اطلاعات #خبرنگار #امکان #بوداغی #شهرستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ساری ، پیشتاز در اجرای طرح پایلوت جی نف

*

*


X https://sport45.site/