شکل گیری دولت دوازدهم ‌سرآغاز افق روشنی برای توسعه کشور است

تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 - ساعت : 15:52

کد مطلب: 27902 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شکل گیری دولت دوازدهم ‌سرآغاز افق روشنی برای توسعه کشور است

مازندشورا: نوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت :‌ شکل گیری دولت دوازدهم سرآغاز فصل نوینی برای دستیابی به رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در کشور است.

مازندشورا: قاسم احمدی لاشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ اگرچه با نگاهی به فعالیت های چهارساله این دولت می توان مدعی شد که با همه چالش ها ، مشکلات و فراز و فرودهای برسر راهش در ارائه خدمات و دستاوردها ، کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشته و بسیار جای امیدواری است که این دولت بتواند در دوره چهارساله آینده نیز با معرفی وزرای جدید به حل برخی از مشکلات موجود در کشور فائق آید.
وی ،‌ایجاد آرامش ،‌ثبات اقتصادی ، دمیدن روحیه امید ، نشاط و بالندگی در جامعه ، بهبود وضعیت بهداشت و درمان ، هم افزایی و همگرایی در بعد دیپلماسی با دیگر کشورها و درپی آن اجرایی شدن طرح برجام را از مهم ترین دستاوردهای این دولت برشمرد.
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با توصیف آنکه جایگاه دولت برابر قانون اساسی ، جایگاه بسیار رفیع و بلند است ، گفت :‌ تاریخ انقلاب نیز گواهی می دهد که امام راحل (ره ) و فرزند خلف ایشان رهبری فرزانه نیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از دولت ها حمایت های ویژه ای داشته اند.
احمدی لاشکی افزود :‌ این حمایت های هدایتگرایانه از دولت ها بویژه دولت تدبیر و امید چراغ راه ملت بوده و امروز با وجود بدعهدی های آمریکا می توان به دستاوردهای توافق هسته ای برجام اشاره کرد.
وی اظهار داشت :‌ هم اکنون مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه و عمل کرد آن اینکه راه موفقیت هر دولتی هم افزایی، همبستگی و وحدت در میان سران سه قوه است و اگر در درون کشور اختلافات و تنش ها حل شود آن وقت این دولت می تواند به خواسته ها و اهدافی که در دوره چهارساله گذشته نتوانست به آن ها دست یابد در چهارسال آینده بتواند به آن جامه عمل بپوشاند.
به گزارش ایرنا، آئین تحلیف رئیس جمهوری منتخب شنبه 14 مرداد ماه از ساعت 17 تا 20 با حضور سران قوا ، مسئولان لشگری و کشوری و همچنین شماری از میهمانان خارجی از جمله روسای مجالس و مسوولان برخی کشورها برگزار می شود.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899

سياسي

دولت دوازدهم

مراسم تحليف

نوشهر


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #چهارساله #برجام #کشورها #افزایی #دستاوردهای #اسلامی #حمایت #انقلاب #جایگاه #آینده #بتواند #خبرنگار #لاشکی #احمدی #ایرنا #افزود #بسیار #مشکلات #دوازدهم

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شکل گیری دولت دوازدهم ‌سرآغاز افق روشنی برای توسعه کشور است

*

*


X https://sport45.site/