برندسازی برنج مازندران و چای گیلان در فروشگاه رفاه

مازندشورا: ساری - ایرنا - رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه گفت که این فروشگاه همسو با سیاست حمایت دولت از کالای تولید داخل ، برنج مازندران را برند سازی می کند.

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرشاد گلزاده چهارشنبه شب در آستانه ولادت حضرت امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح نسل جدید این فروشگاه در ساری افزود : برنج مازندران پس از برند سازی ، با نام تولید ایرانی در افزون بر 270 فروشگاه زنجیره ای در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
وی گفت که این طرح برای چای ایرانی تولید گیلان نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می شود تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در کشور نهادینه شود .
او افزود : هم اکنون نسل جدید فروشگاههای رفاه این سیاست را برای افزون بر چهار هزار قلم کالای تولید داخل انجام می دهند.
مدیرعامل فروشگاه رفاه همچنین گفت که طرح ایجاد نسل جدید این شرکت فروشگاهی در سطح کشور در دست اجرا قرار گرفت و تاکنون 50 فروشگاه از این نسل فعال شده است.
وی مشتری مداری ، حذف واسطه و حمایت از تولید داخل را از مهم ترین مزیت های این نسل فروشگاهی برشمرد.
نسل جدید فروشگاه‌های رفاه در سه سطح با ماموریت‌های مختلف طراحی شده‌اند که شامل رفاه اکسپرس با هدف عرضه سریع و تامین فوری نیازهای ابتدایی ، رفاه مارکت با هدف تامین نیازهای خوراکی با تنوع بیشتر است و رفاه اکسترا که در کنار عرضه مواد خوراکی لوازم خانگی ، پوشاک و لوازم اداری ارائه می‌دهد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

اقتصاد

فروشگاه رفاه

نسل جديد

افتتاح

فروشگاه تولید ایرانی نیازهای تامین خوراکی لوازم فلاحتی فروشگاهی کالای افزود افتتاح گیلان مازندران افزون خبرنگار